31.01.2024 (10:50)3
Vectra pod lupą UOKiK. Niedozwolone klauzule inflacyjne
• Vectra podwyższa swoim klientom opłaty abonamentowe powołując się na wskaźnik poziomu inflacji.
• Prezes UOKiK zakwestionował postanowienia dotyczące jednostronnych zmian umów.
• Jeżeli zarzuty się potwierdzą, kara może wynieść do 10 proc. obrotu.
• Prezes UOKiK zakwestionował postanowienia dotyczące jednostronnych zmian umów.
• Jeżeli zarzuty się potwierdzą, kara może wynieść do 10 proc. obrotu.
Komentarze (1 - 3 z 3)
Niezależnie od braku klauzuli waloryzacyjnej w Umowie telefonicznej również zaserwowano mi podwyżkę waloryzacyjną. Po sześciomiesięcznej korespondencji i standardowych odpowiedziach: "reklamacja nie została uznana - stanowisko jest ostateczne" ktoś przeczytał Umowę......
Vectra nie szanuje klienta, szczególnie te placówki tzw. Call Center i reklamacyjne. Zupełnie inaczej stacjonarne BOK.
Przy takim podejściu do klienta nie widzę podstaw do pozostawania przy Firmie.......