03.02.2024 (21:42)3 komentarze
Vectra z nową promocją. "Mówisz, Masz"
• "Mówisz, Masz" to hasło nowej kampanii Vectry skierowanej do osób, które oczekują szybkich i wygodnych rozwiązań na co dzień.

Fot. Vectra
Vectra oferuje podłączenie Internetu i telewizji już na następny dzień od zamówienia, a w wypadku niemożności realizacji usługi w wyznaczonym terminie, klient otrzyma od operatora miesiąc abonamentu gratis. Oferta dotyczy nowych klientów i tych obecnych, którzy zawierają umowy na nowe usługi z okresem zobowiązania. Obejmuje wszystkie dostępne pakiety Internetu i telewizji, m.in.: Internet światłowodowy o prędkości 450 Mb/s za 59,99 zł/mies., pakiet łączony Internet 450 Mb/s z 85 kanałami telewizyjnymi za 74,99 zł/mies. oraz pakiety z szybkim Internetem 1,2 Gb/s., w tym nowość -- Internet 1,2 Gb/s w zestawie ze 183 kanałami telewizyjnymi i pakietem Eleven Sports za 119,99 zł/mies. We wszystkich wypadkach obowiązuje opłata za wypożyczenie modemu w wysokości 4,99 zł/miesięcznie.
Przy tworzeniu kampanii Dział Marketingu Vectry współpracował z agencją kreatywną Endless. Twórcą postaci jest studio Platige Image. Natomiast za zakup mediów odpowiadają agencja Kinesso oraz dom mediowy Starcom. Za strategię odpowiedzialna jest agencja Think Eco.
Kampania reklamowa promująca ofertę przedstawia dwie animowane postacie, bezpośrednio powiązane z usługami Vectry: Dziśka i Jutrka. Pierwszy z nich - Dzisiek, reprezentuje sprawną obsługę klienta, która już dziś doradzi, załatwi formalności i zleci instalację. Drugi - Jutrek, to gwarant sprawnej i bezproblemowej instalacji, którą klienci Vectry mogą mieć już następnego dnia po złożeniu zamówienia. Szeroko zakrojona kampania będzie wspierana we wszystkich najważniejszych kanałach mediowych. Już od 1 lutego sympatycznych i zabawnych bohaterów będzie można zobaczyć m.in. w telewizji, Internecie, na nośnikach outdoor'owych w wybranych miejscowościach, w salonach Vectry w całej Polsce, a także usłyszeć w radiu.
Przy tworzeniu kampanii Dział Marketingu Vectry współpracował z agencją kreatywną Endless. Twórcą postaci jest studio Platige Image. Natomiast za zakup mediów odpowiadają agencja Kinesso oraz dom mediowy Starcom. Za strategię odpowiedzialna jest agencja Think Eco.
Komentarze (1 - 3 z 3)