23.04.2025 (10:38)brak komentarzy
Nowy pulpit w aplikacji VeloBanku - jeszcze wygodniejsze bankowanie mobilne
VeloBank wprowadził gruntowne zmiany w aplikacji mobilnej, stawiając na wygodę i prostotę.
Nowy pulpit zapewnia szybszy dostęp do skrótów (m.in. BLIK, bilety, parkingi, przelew na telefon), możliwość ukrycia salda konta oraz personalizację widoku produktów.
Aplikacja nadal oferuje asystentkę Vela i program VeloKorzyści, pozwalający teraz na wypłaty cashbacku bezpośrednio na konto.
- Stawiamy na intuicyjne, estetyczne i praktyczne rozwiązania, które ułatwiają codzienność - mówi Dariusz Roman z VeloBanku.
Udoskonalono także wygląd i funkcjonalność karuzeli z produktami klienta oraz dolne menu. Nowością jest możliwość zarządzania widocznością i kolejnością kart produktów. Zmiany widoczne są już od ekranu logowania.
Aplikacja nadal oferuje asystentkę Vela i program VeloKorzyści, pozwalający teraz na wypłaty cashbacku bezpośrednio na konto.
- Stawiamy na intuicyjne, estetyczne i praktyczne rozwiązania, które ułatwiają codzienność - mówi Dariusz Roman z VeloBanku.
Informacja prasowa
Komentarze