Redakcja12.05.2025 (10:51)brak komentarzy

InPost i ASOS wprowadzają ekspresowe dostawy D+1 do punktów OOH w Wielkiej Brytanii

InPost ogłosił partnerstwo z ASOS, jednym z największych brytyjskich sprzedawców modowych online.
3 z 5 448 InPost nawiązuje współpracę z ASOS
W ramach współpracy klienci ASOS jako pierwsi w Wielkiej Brytanii będą mogli skorzystać z dostawy do Paczkomatów® i punktów PUDO już następnego dnia po zakupie (D+1).
To pierwsza usługa tego typu na rynku brytyjskim, realizowana na skalę ogólnokrajową. InPost dysponuje obecnie 12 800 punktami OOH (out-of-home) w Wielkiej Brytanii - największą taką siecią w kraju.

- Wprowadzając dostawy D+1 do punktów OOH, wyznaczamy nowy standard wygody i szybkości w zakupach online. ASOS to partner, który rozumie potrzeby klientów i podobnie jak my stawia na innowacje - powiedział Neil Kuschel, dyrektor generalny InPost UK.

Usługa jest dostępna dla wszystkich klientów ASOS, a dla subskrybentów programu "ASOS Premier" - bezpłatna.

Wprowadzenie usługi D+1 to część szerszej strategii rozwoju InPost w Wielkiej Brytanii - najszybciej rosnącym rynku Grupy. W kwietniu spółka przejęła firmę kurierską Yodel, co znacząco zwiększyło możliwości operacyjne i pozwoliło InPost objąć pozycję trzeciego co do wielkości niezależnego operatora logistycznego w kraju.
Informacja prasowa