Łukasz Szewczyk05.08.2008 (12:36)3 komentarze

Reklamy wkroczą do gier

Rynek reklam w grach wideo już za dwa lata ma być wart ok. 1,8 mld dolarów - czytamy w Rzeczpospolitej. Internetowy gigant Google rozwija nową technikę wplatania reklamy w komputerową rozgrywkę
Jak szacuje firma badawcza Yankee Group, globalny rynek reklam w grach wideo będzie w 2011 roku wart ok. 971 mln dolarów. Bardziej optymistyczne są prognozy należącej do Microsoftu firmy Massive Inc., które szacują wartość branży aż na 1,8 mld dolarów w 2010 roku - pisze Rzeczpospolita .
Dlatego firma Google  chce wplatać reklamy do gier, wtedy na przykład Lara Croft po efektownym pościgu powie do swej ofiary: "Masz szczęście, że się nie spociłam, ale używam antyperspirantu X".
Rzeczpospolita

Komentarze (1 - 3 z 3)

jak gry będą za free to ok, jeśli nie to ja nie chcę tych reklam
 0  
Np w GTA4 nie było by z tym problemu. Mamy duże miasto i pełno fikcyjnych samochodów, sklepów z ubraniami czy fast-foodów. Wsyatrczy że jakaś firma zapłaci kase i będą Mcdonaldy, posche na ulicach i taka reklama zupełnie by mi nie przeszkadzała.
 0  
pozornie reklamy w niektórych grach mogą dodać dużo realizmu :) Np prawdziwe reklamy w fifie, prawdziwe obiekty w gta...
 0