Beata Ratuszniak04.09.2008 (18:09)47

Awaria sieci Era

Przez ponad godzinę abonenci sieci Era i część Heyah nie mogli dzwonić ani wysyłać SMSów. Na wyświetlaczu pojawiała się informacja o nieaktywnej karcie SIM.

Przejdź do artykułu

Komentarze (11 - 20 z 47)

ale ja nadal nie mam aktywnej karty SIM trwa to od 14.00 a jest 19.31 Mieszkam w Krakowie
 0  
w kujawsko-pomorskim też to się działo i to nie przez godzinę ale więcej godzin
 0  
u mnie działało bez zarzutu (wielkopolska)
 0  
trzeba wylaczyc i wlaczyc telefon i bedzie oki, z tego co pamietam w innych sieciach tez byly problemy tazke nie ma co tak narzekac, grunt ze wszystko jest juz naprawione i wrocilo do normy
 0  
w woli jasności... sieć Era GSM przestała istnieć już prawie 7 lat temu :P
profesjonalizm znowu pada... :)
Era już dawno pozbyła się GSM...
oj ojoj... :))

postaralibyście się też o zamieszczenie oficjalnego komunikatu Biura Prasowego PTC, a nie sami go (??) komentowali (??) - oficjalny komunikat jest dostępny ogólnie :P i nie do końca w taki sposób mówi o tym, jak piszecie... nie ładnie tak przekłamywać...
 0  
W Tczewie też był opisywany problem. Dwa telefony obok siebie działały/nie działały w kratkę, niezależnie od siebie.
 0  
w Szczecinie nie działało od 12do 15 juz myslalem ze jakis hacker skasowal mi konto lub doszlo do jakiejs pomylki ws dezaktywacji karty co ciekawe Heyah nigdzie nie ma salonow a Era umywa rece mimo ze to ich nadajniki to w salonie Era skierowali mnie na nr infolinii heyah bo oni juz nie obsluguja Heyah
 0  
Nie można było się nigdzie dodzwonić, w tym także do biura obsługi klienta, który również nie działał. - Media2 goni poziomem i jakoscia WP.pl ;)
 0  
to prawda wszystko jest juz ok, moze i cos tam bylo ale ja nie odczulem takze wszystko jest oki, nawet jezeli bylo to era niezle szybko zareagowala i naprawila takze niezly serwis maja
 0  
A ja nie mam problemu , bo zrezygnowałem z tej kiepskiej sieci. Po prostu najwyższe ceny i kiepski zasięg.
Poza reklamą w tej sieci nic dobrego nie ma moim zdaniem lepiej wybrać innego operatora. Wiecznie miałem zerwane połączenia przy dłuższych rozmowach a abonament dość wysoki płaciłem i myślę , że w zamian jak ktoś dzwoni to rozmowy nie powinny być zrywane pozatym kiepska jakość połączenia głosowego . Teraz mam innego operatora i jest ok, rozmowy są słyszalne chyba , że ktoś z sieci era dzwoni.
 0