Łukasz Szewczyk17.05.2009 (16:14)16 komentarzy

Plus: Płatny rachunek tylko na zamówienie

Przed wakacjami komórkowa sieć Plus wprowadza zmiany w papierowych rachunkach szczegółowych za usługi telekomunikacyjne. Operator uspakaja, że po wprowadzeniu opłat, wszyscy abonenci otrzymujący papierowe rachunki automatycznie otrzymają wersję bezpłatną rachunku.
Od kilku dni komórkowa sieć Plus  w korespondencji informuje abonentów o wprowadzeniu (od 1 lipca 2009 roku) opłat za szczegółowy rachunek (z wykazem połączeń) w wersji papierowej. Nadal bezpłatny będzie rachunek szczegółowy w wersji elektronicznej. Do tej pory szczegółowy rachunek był automatycznie aktywowany wszystkim nowym klientom, dlatego w e-mailach kierowanych do naszej redakcji pojawią się pytania abonentów, czy przed wprowadzeniem opłat powinni wcześniej deaktywować usługę, by nie zostać obciążonym dodatkowymi opłatami.
- Generalnie model włączania płatnych usług jest taki, że klient musi wyrazić na nie zgodę. Standardowo po wprowadzeniu opłaty za papierowy wydruk szczegółowy, klient na papierze otrzyma wyłącznie fakturę i całościowe rozliczenie pakietów oraz połączeń. Nie zostanie naliczona opłata za nie zamówiony serwis, nie mamy bowiem zwyczaju zaskakiwać klientów dodatkowymi opłatami na fakturach - wyjaśnia naszej redakcji Elżbieta Sadowska, rzecznik sieci Plus.

To oznacza, że klienci którzy obecnie korzystają z darmowego rachunku szczegółowego w wersji papierowej, po 1 lipca 2009 roku automatycznie otrzymają skróconą, bezpłatną wersję. Przypomnijmy, że zgodnie z nowym cennikiem opłata za szczegółowy rachunek (z wykazem połączeń) w wersji papierowej będzie wynosiła 5 zł. Opcja ta dostępna będzie po wcześniejszym zamówieniu.

- Jeżeli klient będzie chciał otrzymywać płatny wydruk szczegółowy połączeń, będzie mógł oczywiście go zamówić. Natomiast w systemie e-bok zestawienie połączeń będzie udostępniane bezpłatnie, tak więc z naszej perspektywy oszczędzamy lasy i nie zabieramy informacji, jedynie zmieniamy formę jej dystrybucji. Z całą pewnością będziemy się starać zminimalizować ewentualne uciążliwości dla klienta spowodowane zmianą - dodaje Elżbieta Sadowska.

Po 1 lipca 2009 roku klient będzie mógł nadal uzyskać darmowy dostęp do szczegółowego rachunku, ale za pośrednictwem Internetu i platformy Plus Online (www.ebok.pl). Oprócz wglądu do aktualnych rachunków, klient będzie mógł także zapoznać się z bieżącym wykorzystaniem pakietów minut oraz billingiem.

Przypomnijmy, że aktywacji bezpłatnego rachunku elektronicznego (wraz z darmowym szczegółowym billingiem) można dokonać logując się do Plus Online. Po dokonaniu aktywacji, abonent kolejne rachunki elektroniczne będzie otrzymywał w formie plików PDF raptem kilka dni po zakończeniu okresu rozliczeniowego. O wystawieniu nowego rachunku operator powiadomi wiadomością SMS, gdy rachunek będzie dostępny w systemie e-bok.
Plus

Komentarze (1 - 10 z 16)

Co to CHOLERY ma sie znaczyc.Niedługo beda chcieli aby płacic z wysłana fakture w formie papierowej.W sumie maja najwiecej abonentów a DODATKOWA KASA sie przyda trzeba byłemu prezesowi co pracuje u Prezydenta RP zapłacic za odejscie i temu pobnym przyszłym byłym prezesa

DLA MNIE PAPIER TO PAPIER a rzecz elektronicznie wysłana moze kazdy podejrzewam nawet poczotkujacy haker przechwycic
Treść edytowana 1 raz (ostatnio 17 maja 2009 o 16:38:23 przez hubertikus).
 0  
#hubertikus nie przesadzaj, eBOK jest szyfrowany i dobrze zabezpieczony...
 0  
@hubertikus: Raczej papierowy rachunek może ktoś ci wyjąc ze skrzynki albo... listonosz nie dostarczy lub się spóźni itd. Osobiście polacam rachunek elektroniczny, który zawsze możesz sobie wydrukować ;-). Ja długo się zastanawiałem nad aktywacją e-rachunku, wreszcie rok temu postanowiłem to rozwiązanie sprawdzić i tak został przy tym do dzisiaj ;-). W domu nie przewalają się papiery, rachunek wystawiony jest 3-4 dni po zakończeniu okresu (nie musze czekać na listonosza, leciec do skrzynki). Rachunek reguluje za pomocą banku internetowego i jest git. Nowoczesnym abonentom jak najbardziej polecam to rozwiązania.
 1  
miki - Nie reguluj rachunku, zrób sobie polecenie zapłaty i rachunek będzie się regulował sam :).
 0  
Niech dla mixplusowcow robia system.ETS okreslil jasno.jestem abonentem..
 0  
A co z możliwością wcześniejszego zerwania umowy?
 0  
hehe niedługo za to że w ogóle wyślą rachunek do abonenta będą naliczali sobie pieniądze. Bezsens na prawdę. To pewnie te ich super nowe reklamy tyle kosztują że muszą szukać dodatkowych dochodów
 0  
AXX Zrezygnowac przeciez zawsze mozesz.
 0  
MI BABKA W + POWIEDZIAŁA ŻE JAK ROZWIĄŻE UMOWĘ TO PÓŹNIEJ BĘDĘ MIAŁ PROPYLEM Z PODPISANIEM UMOWY W + W PRZYSZŁOŚCI BO PODPISUJĘ NA TAKI SAM REGULAMIN NA KTÓRYM ROZWIĄZAŁEM UMOWĘ,POZA TYM MIAŁBYM PROBLEM Z PODPISANIEM UMOWY W MIXIE,ALE CO MA UMOWA Z REGULAMINEM TU W MIXIE DO UMOWY I REGULAMINU W ABONAMENCIE???????? HACZYK?????
 0  
czyli zrobili to co orange jakies 6-7 lat temu - eh ten plus ciagle sie upodabnia do orange :/
 0