30.07.2010 (0:03)12 komentarzy
Rośnie sprzedaż telefonów myPhone
Grupa Kapitałowa TelForceOne poinformowała, że w pierwszym półroczu 2010 roku sprzedano 83 tys. sztuk aparatów telefonicznych własnej marki myPhone, czyli o 137 proc. więcej niż rok wcześniej.
W całym roku 2009 liczba sprzedanych telefonów wyniosła ponad 113 tys. sztuk, wiele wskazuje na to, że ten rok będzie lepszy dla telefonów myPhone.
W Polsce największą popularnością cieszy się seria myPhone Simple Life (telefony proste w obsłudze) oraz dualSIM (aparaty obsługujące równocześnie dwie karty SIM). W pierwszej połowie 2010 r. na rynek zostało wprowadzonych 11 nowych modeli myPhone; większość z technologią dualSIM oraz jeden z serii myPhone Simple Life. - Bardzo nas cieszy także nieustannie wzrastająca świadomość technologii dualSIM i jej użyteczności dla klientów. Mamy w tym segmencie rynku mocną pozycję i wiemy, czego oczekują od takiego rozwiązania konsumenci - dodaje Radosław Trzeba.
W celu wzmocnienia marki i budowania większej świadomości myPhone, spółka zaplanowała na IV kwartał tego roku kampanię reklamową między innymi z udziałem Izabeli Trojanowskiej, która w kwietniu 2010 roku została ambasadorem myPhone Simple Life. Działania wizerunkowe obejmować będą outdoor, internet, prasę branżową i codzienną.
W I kwartale 2010 r. Grupa TelForceOne wygenerowała przychody wielkości 23,6 mln PLN, przy zysku netto na poziomie 1 mln PLN. Przychody myPhone w tym okresie stanowiły 21 proc. obrotów Grupy Kapitałowej.
- Wyniki sprzedażowe spółki myPhone dają nam duże poczucie satysfakcji, szczególnie dlatego, że autorski model biznesowy wdrażany przez nas od 2009 roku i jego konsekwentnie realizowana polityka handlowa przynoszą wymierne korzyści. Odnotowaliśmy znaczący wzrost sprzedaży, szczególnie na nowych, zagranicznych rynkach, dlatego wprowadziliśmy aparaty Simple Life do oferty operatorów na Litwie, Łotwie, Słowenii i w Estonii – mówi Radosław Trzeba, członek Zarządu myPhone.
W Polsce największą popularnością cieszy się seria myPhone Simple Life (telefony proste w obsłudze) oraz dualSIM (aparaty obsługujące równocześnie dwie karty SIM). W pierwszej połowie 2010 r. na rynek zostało wprowadzonych 11 nowych modeli myPhone; większość z technologią dualSIM oraz jeden z serii myPhone Simple Life. - Bardzo nas cieszy także nieustannie wzrastająca świadomość technologii dualSIM i jej użyteczności dla klientów. Mamy w tym segmencie rynku mocną pozycję i wiemy, czego oczekują od takiego rozwiązania konsumenci - dodaje Radosław Trzeba.
W celu wzmocnienia marki i budowania większej świadomości myPhone, spółka zaplanowała na IV kwartał tego roku kampanię reklamową między innymi z udziałem Izabeli Trojanowskiej, która w kwietniu 2010 roku została ambasadorem myPhone Simple Life. Działania wizerunkowe obejmować będą outdoor, internet, prasę branżową i codzienną.
W I kwartale 2010 r. Grupa TelForceOne wygenerowała przychody wielkości 23,6 mln PLN, przy zysku netto na poziomie 1 mln PLN. Przychody myPhone w tym okresie stanowiły 21 proc. obrotów Grupy Kapitałowej.
TelForceOne
Komentarze (1 - 10 z 12)
regoat: dobry wynik MyPhone, to kwestia umiejętnego wyczucia rynku. Poza Samsungiem tylko oni oferują telefony dual-sim. Niestety, chińska technologia myphonów uniemożliwia korzystanie z szybkiej transmisji danych (EDGE, HSPA, HSDPA itp). Na osłodę dodano w niektórych (droższych) modelach obsługę Wi-Fi.
http://www.mgsm.pl/pl/porownanie/3954/4273/3153/0/
co do samsunga i dualsim. to niestety ta koreańska technologia nie dorównuje myphone, żeby korzystać z dwóch kart trzeba sie przelogowywac np. nie jest to użyteczne a poza tym o wiele za drogie są samsungi- a nic takiego nie oferują specjalnego.