07.08.2010 (0:08)39 komentarzy
Pre-paid: Play Fresh zyskuje dzięki Simplusowi
Play Fresh zdobywa nowych użytkowników głównie dzięki komórkowej sieci Plus - wynika z interesujących danych zaprezentowanych przez Grupę TP.
Rzecznik prasowy Grupy TP na swoim blogu zaprezentował dane dotyczące udziału ilościowego w rynku pre-paid, które zostały przygotowane przez marketingowców sieci Plus na podstawie ogólnie dostępnych danych oraz własnych analiz np. ruchu w sieci.

Z powyższego wykresy wynika, że Plus od wielu kwartałów stopniowo traci udziały na rynku pre-paid, z kolei sieć Play zwiększa udziały w tym segmencie rynku. Era oraz Orange od wielu miesięcy utrzymują podobne udziały na rynku tzw. ofert "na kartę".
- Play rozwija się głównie kosztem Plusa, a proces jest permanentny od kilku kwartałów. Pewnie można to tłumaczyć na wiele sposobów, ale na szczęście to nie mój problem. Mnie cieszy, że jako jedynemu operatorowi prócz Playa, udział w rynku prepaid w ostatnim kwartale zwiększył się - dodaje Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP.

Udział ilościowy w rynku pre-paid według Grupy TP
Z powyższego wykresy wynika, że Plus od wielu kwartałów stopniowo traci udziały na rynku pre-paid, z kolei sieć Play zwiększa udziały w tym segmencie rynku. Era oraz Orange od wielu miesięcy utrzymują podobne udziały na rynku tzw. ofert "na kartę".
- Play rozwija się głównie kosztem Plusa, a proces jest permanentny od kilku kwartałów. Pewnie można to tłumaczyć na wiele sposobów, ale na szczęście to nie mój problem. Mnie cieszy, że jako jedynemu operatorowi prócz Playa, udział w rynku prepaid w ostatnim kwartale zwiększył się - dodaje Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP.
Blog TP
Komentarze (1 - 10 z 39)
W tajemnicy dodają premię. Ja kupując starter za 19,99 dostałem premię w wysokości 700 zł (!).