Łukasz Szewczyk15.04.2011 (23:55)6 komentarzy

Plus prezentuje pierwszy salon flagowy (foto)

Jesienią 2011 roku u zbiegu ulic Brackiej i Chmielnej, w Nowym Domu Jabłkowskich, powstanie specjalny, unikatowy Salon Firmowy sieci Plus, który będzie pełnić m.in. rolę ekspozycyjną, edukacyjną i badawczą.
Salon na rogu Brackiej i Chmielnej o powierzchni 405 m2 ma podkreślać wszystkie wartości marki Plus, czyli przyjazność, innowacyjność i profesjonalizm. Będzie zaprojektowany w sposób elastyczny, umożliwiający zmiany ekspozycji i wykorzystanie powierzchni do różnorodnych działań.
Rozległa przestrzeń salonu w Nowym Domu Jabłkowskich wykorzystywana będzie do organizacji wykładów i paneli dyskusyjnych na temat nowości technologicznych prowadzonych przez autorytety w danej dziedzinie, przedstawiania nowych usług, a także do prezentacji licznych projektów kulturalnych, w które zaangażowany jest operator sieci Plus.

Operator sieci Plus ma nadzieję na stworzenie w Warszawie miejsca spotkań dla osób szczególnie zainteresowanych rozwojem telefonii komórkowej, mobilnego internetu i usług dodanych, ale także kulturą i sztuką. Przez 7 dni w tygodniu.

Komentarze (1 - 6 z 6)

Komórki już dawno przestały być towarem ekskluzywnym. Rozumiem, że to salon o charakterze reklamy wizerunkowej - bo miejsc spotkań dla fachowców tu raczej nie będzie a ludzie młodzi mogą spotkać się w internecie. Co ciekawe bardzo często dysponują oni wiedzą znacznie szerszą niż nie jeden konsultant w firmowym salonie takiego czy innego operatora. Pomysł moim zdaniem - chybiony - po jakimś czasie salon się "ubrudzi" i zejdzie na psy jak większość firmowych punktów z komórkami.
Trzeba pamiętać, że nie generują już one takich zysków jak kiedyś - jeśli generują jakiekolwiek. Wiekszość sklepow firmowych w mniejszych miejscowościach jest na progu rentowności - duża część sie likwidue, ponieważ obroty i zysk nie zapewniają pokrycia kosztów utrzymania takiego punktu. To samo tyczy się również punktów Polsatu Cyfry i N które są obecnie nagminnie "zwijane" z galerii handlowych i małych miejscowości - ale co sie dziwić - kto wyżyje z prowizji 20 zł/klient - żeby zarobić 2000 zł trzeba sprzedać 100 dekoderów - gdzie podatki, koszty itd. Koszt utrzymania takiego salonu Plusa w Warszawie to ile? 200 tys zl/m-c? więcej? tu akurat z kosztami nikt sie nie liczy - obetnie sie prowizje punktom o 1% i sprawa zalatwiona.
 0  
Plus nie daje żadnych nowych promocji dla klientów indywidualnych. W przyszłym tygodniu przenosimy z żona swoje numery do Play. W Play Fresh po doładowaniu za 30 zł mam miesiąc rozmów w sieci za darmo. Ponadto Play Fresh w pakiecie za 5 zł mam 100 minut na stacjonarne, a to bardzo ważne, szczególnie przy rozmowach zamiejscowych.
 0  
fajny salon,ale to za malo do zmainy wizerunku na nosoczesna dynamiczan siec
 0  
"edek"- slusznie prawisz. Masz sporo racji. Po cholere wogole komu komorka?
To niezawodna inwigilacja. Usiluja topiac w reklame miliardy zeta, wmowic idiotom za jest to nieodzowne by znalezc sie w pajeczynie Wielkiego Brata.
Bez tego da sie rowniez normalnie/j zyc. Zalecam po prostu zdrowy rozsadek.
A to, tzw."salony" sprzedazy sa juz od b.dawna nierentowne to choc troche rozgarniety czlowiek wie. Niestety opy żerują na naiwnych, którzy jeszcze tego nie wiedza. Bandyckie warynki tzw."wspolpracy", ot co.
 0  
i poco to komu? zbdny wydatek , poco sceny-liczą sie ceny!! heh
 0  
czemu nie całkiem, całkiem - pomysł. Może w końcu będzie możliwość wysłuchania jakich zmian oczekiwali by abonenci PLUS-a. Może w ten sposób będzie można łatwiej dostosować oferty do wymagań klientów sieci PLUS
 0