Łukasz Szewczyk17.08.2012 (0:54)2 komentarze

Prezesi Play, T-Mobile i Orange na liście Top 20 Bloomberg Businessweek Polska

Dwutygodnik Bloomberg Businessweek Polska przygotował listę dwudziestu najlepszych polskich menadżerów "czasów kryzysu". W czołówce znaleźli się m.in.prezesi sieci Orange, Play, T-Mobile oraz prezes Cyfrowego Polsatu.
Prezesi Play, T-Mobile i Orange na liście Top 20 Bloomberg Businessweek Polska
Najlepsi polscy menadżerowie odebrali wyróżnienia Bloomberg Businessweek Polska. Nagrodzeni to prezesi polskich firm, które mimo spowolnienia gospodarki rozwijają skrzydła.
To są osoby, które mogą przeprowadzić naszą gospodarkę w miarę suchą stopą po tym, co na nasz kraj może się rozlać - mówił podczas spotkania z nagrodzonymi Cezary Szymanek, nowy redaktor naczelny Bloomberg Businessweek Polska
I dodał, że właśnie nadchodzą czasy, które będą weryfikowały umiejętności menadżerów. Także nagrodzeni podkreślali, że wyróżnienie jest dla nich również zobowiązaniem na przyszłość, bo trudne wyzwania dopiero ich czekają. Jednocześnie zwracali uwagę, że ich sukces - to sukces zespołów i ludzi, z którymi pracują na co dzień.
Lista "TOP 20. Najlepsi menedżerowie na czas kryzysu" powstała na podstawie sondażu, w którym głosowali doświadczeni menedżerowie i obserwatorzy rynku z różnych branż. Znaleźli się na niej (w kolejności alfabetycznej):

Wojciech Balczun - PKP Cargo
Jørgen Bang-Jensen - Play (P4)
Norbert Biedrzycki - Sygnity
Krzysztof Bobrowski - OSG Records Management Group
Marek Cywiński - Kapsch Telematic Services
Zbigniew Jagiełło - PKO BP
Krzysztof Kalicki - Deutsche Bank Polska
Andrzej Klesyk - PZU
Piotr Krupa - KRUK
Dominik Libicki - Cyfrowy Polsat
Leszek Niemycki - Deutsche Bank PBC
Paweł Olechnowicz - Lotos
Maciej Owczarek - ENEA
Artur Radwan - Koleje Mazowieckie
Miroslav Rakowski - T-Mobile
Sławomir Sikora - Citi Handlowy
Ludwik Sobolewski - GPW
Cezary Stypułkowski - BRE Bank
Herbert Wirth - KGHM
Maciej Witucki - Orange Polska.
Bloomberg Businessweek Polska

Komentarze (1 - 2 z 2)

To świetnie, że tak nieźle sobie radzą owe firmy :) w tym kraju naprawdę mamy kryzys... gdyby na zachodzie taki był nastąpiłaby wojna domowa! :D grunt to znaleźć wyjście z tego bagna. Najbardziej jednak podobają mi się gesty jak w przypadku T-Mobile, który nie tylko liczy na własne korzyści, ale również robi coś dla społeczeństwa zupełnie nie związanego z branżą - jak np. eventy muzyczne. Takie coś się ceni
 0  
Takie akcje są w cenie, inni też promują kulturę czy - Heyah np. zbierała fundusze na schronisko dla zwierzaków. Super, że się myśli też w tym kierunku.
 0