Łukasz Szewczyk23.12.2012 (22:47)5 komentarzy

Operator T-Mobile sygnatariuszem Karty Różnorodności

Polska Telefonia Cyfrowa dołączyła do sygnatariuszy międzynarodowej inicjatywy Karta Różnorodności i tym samym zobowiązała się do wprowadzenia, ewaluowania i rozpowszechniania rozwiązań mających na celu rozwój polityki równego traktowania.
Operator T-Mobile sygnatariuszem Karty Różnorodności
Karta jest pisemnym zobowiązaniem organizacji do wdrożenia skutecznych rozwiązań na rzecz rozwoju polityki równego traktowania i zarządzania różnorodnością w miejscu pracy oraz ich upowszechniania wśród partnerów biznesowych i społecznych. Realizowana jest w takich krajach Unii Europejskiej, jak m.in. Niemcy, Austria, Szwecja, Włochy, Francja, Belgia czy Hiszpania. Koordynatorem Karty Różnorodności w Polsce jest Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Różnorodność jest bardzo ważnym elementem naszej strategii odpowiedzialności społecznej. W naszym firmowym środowisku każdy bez względu, m.in., na wiek, płeć, wykształcenie czy wyznawane wartości i przekonania ma równe szanse na rozwój. Dlatego w firmie wprowadzamy procedury i polityki dotyczące równego traktowania oraz wdrażamy programy, które je realizują. Wierzymy, że to właśnie różnorodny zespół jest gwarancją sukcesu organizacji - powiedziała Magdalena Gera-Pikulska, Członek Zarządu PTC, Dyrektor ds. Polityki Personalnej
PTV

Komentarze (1 - 5 z 5)

PTC SA może sobie przyjmować coraz to nowe karty, zasady, kodeksy etyki, ale to nie zmieni wizerunku firmy w oczach współpracowników, pracowników i klientów, którzy PTC poznali dokładnie...
Bez zmiany stosunków w firmie, podejścia do współpracowników i klientów, to tylko puste gesty...
Kilka lat temu o spółce pisał Puls Biznesu, nazywając spółkę "Stajnią Augiasza"... Mimo zmian, nazwy marketingowej (Era na T-mobile), części członków zarządu, struktury, to nadal ta sama spółka o, której pisał Puls Biznesu (raport audytora).
"Po nas choćby i pożoga" to chyba i dziś nadal aktualne hasło kierownictwa spółki tPTC ?
Pani Magdo (chyba wolno mi się tak do Pani zwrócić ?), proszę przestać robić dobrą minę do złej gry, bo tak sobie myślę, że nie wie Pani co się w firmie dzieje (jak było dotychczas), albo Pani przedstawia jakąś wyimaginowaną wizję spółki PTC zgodną z pobożnymi życzeniami zarządu...

Pozdrawiam
(dobrze poinformowany
 2  
Nie wiem, co się dzieje wewnątrz firmy - ale z punktu widzenia klienta nie mam najmniejszych powodów do narzekania. A jestem ich klientem praktycznie od początków powstania sieci Era. Nie ma, jak czarny PR ze strony konkurencji w Święta, co?
 1  
Jacek141 nie wiem jak u Twojego operatora, ale ja dzwoniąc do BOKu to nie potrzebuje czekać 15-20min aż ktoś się skontaktuje :)
 0  
Szczególna różnorodność w PTC może polegać na tym, że spółka najpierw daje premie z wypracowanego zysku dla swoich pracowników, a po prawie roku żąda zwrotu twierdząc, że je źle wyliczono...
 0  
Myślę, że wewnątrz firm dzieją się zawsze jakieś niefajne historie i na pewno u innych opów też się zdarzają mocne wpadki, czy wobec klientów, czy wobec pracowników. Ja z Heyah jestem zadowolony i uważam, że ta sieć ma najlepszą jakość połączeń.
 0