Łukasz Szewczyk06.01.2013 (18:10)17 komentarzy

Konsultanci Plusa w sieci odpowiadają na pytania i rozwiązują problemy użytkowników

Plus jest kolejnym operatorem komórkowym, który stawia na szeroki kontakt ze swoimi użytkownikami w internecie. Operator nawiązał współpracę z niezależnym forum o sieci Plus, na którym konsultanci Plusa odpowiadają na posty użytkowników.
PlusForum.pl to prężnie działające od kilku lat niezależne forum internetowe dotyczące komórkowej sieci Plus. Na początku 2013 roku twórcy forum nawiązali współpracę z komórkową siecią Plus. W jej ramach powstał oficjalny dział sieci Plus, w którym pracownicy Plusa odpowiadają na pytania internautów,a także pomagają w rozwiązywaniu problemów związanych z użytkowaniem sieci. Jak informują autorzy forum, specjaliści Plusa udzielają odpowiedzi między godziną 9 a 18 w dni robocze. Nicki konsultantów wyróżnione są kolorem zielonym z dopiskiem "Specjalista Plusa". Na potrzeby kontaktu ze specjalistami przygotowani trzy działy: "Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa", "Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny Dział Plusa", "Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa"

Komentarze (1 - 10 z 17)

będę musiał skonsultować się z tymi konsultantami bo od miesiąca nie ma odpowiedzi na reklamacje dotycząca bonusa za bycie abonentem CP
 0  
Kolejni po Playu :D
 1  
@up
W plusie jest szybsza odpowiedź ( testowałem )
 1  
Mam problem. Dlaczego jest tak drogo i tak małe są limity w mobilnym internecie ?
 0  
PlusForum.pl to prężnie działające zależne forum internetowe dotyczące komórkowej sieci Plus. Przynajmniej wydaje się, że tak będzie.
 1  
To dlaczego nie można dodzwonić się do Plusa z normalnego telefonu?????
 1  
już to widze!!!! potrafią tylko:
"Prosimy o cierpliwość. Odpowiedź odeślemy w możliwie najkrótszym terminie."

I to cała odpowiedź......
 1  
Super posunięcie plusa, jestem od 10 lat użytkownikiem tej sieci i bardzo sobie chwalę
 1  
Taaa...niech oni lepiej zaczną się starać o obecnych abonentów ciekawymi propozycjami przedłużenia umowy (z możliwością zawarcia przez internet), a nie tak jak jest teraz. Abonent z kilkunastorocznym stażem musi się sam do nich zgłosić by łaskawie coś zaproponowali, a pod zakładką "przedłuż umowę przez internet" jest informacja "nie ma przygotowanej dla ciebie oferty" (a koniec umowy za niecałe 3 miesiące). Gdyby nie to, że większość rodziny mam w Plusie to bym już dawno pozbył się dylematów czy z nimi pozostać, czy nie.
 1  
Dawniej zaglądałem na to forum ale szybko zrezygnowałem, gdy przekonałem się, że udzielają się tam osoby mało kompetentne i aroganckie, atakujące, gdy im ktoś wytknie błąd i wyśmiewające się z początkujących forumowiczów.
 3