Technologie

Rośnie popularność e-sportu. Rozgrywkami interesują się duże koncerny i media

Rośnie popularność e-sportu. Rozgrywkami interesują się duże koncerny i media

Rynek gier komputerowych dynamicznie rośnie. Tylko w Polsce jego wartość szacuje się na 40 mln zł, a tempo wzrostu sięga 20 proc. Do 2020 roku globalna wartość e-sportu, na którą składają się prawa do transmisji, wpływy z biletów i sponsoring, może przekroczyć 1,5 mld dol. Rosnąca popularność rozgrywek sprawia, że interesują się nimi największe koncerny, nie tylko te związane z branżą gier. To będzie jeszcze bardziej napędzać rozwój rynku.
23.05.20171
Hakerzy przejmują urządzania za pomocą... napisów filmowych

Hakerzy przejmują urządzania za pomocą... napisów filmowych

Badacze z firmy Check Point odkryli nowy sposób ataku, który może pozwalać hakerom na przejęcie pełnej kontroli nad komputerami, telefonami komórkowymi i inteligentnymi telewizorami użytkowników popularnych platform multimedialnych z wykorzystaniem szkodliwych napisów do filmów
23.05.20170
Wodoodporny czytnik PocketBook Aqua 2 wkracza na rynek

Wodoodporny czytnik PocketBook Aqua 2 wkracza na rynek

Czytnik PocketBook Aqua 2 właśnie wkroczył na rynek i jest ulepszoną wersją swojego poprzednika PocketBooka Aqua. Posiada dodatkowe funkcje oraz udogodnienia, które pozwalają korzystać z niego, niezależnie od warunków pogodowych, terenowych, czy oświetlenia
20.05.20170
Głosowe sterowanie urządzeniami. Inteligentny sprzęt LG z Google Home

Głosowe sterowanie urządzeniami. Inteligentny sprzęt LG z Google Home

LG Electronics przedstawił gamę inteligentnych urządzeń kompatybilnych z asystentem Google Home. Dzięki rozwiązaniom LG współczesne inteligentne domy zyskają nowe możliwości komunikacji znajdujących się w nich urządzeń.
20.05.20170
Pierwsza transmisja obrazu w technologii 4K HFR

Pierwsza transmisja obrazu w technologii 4K HFR

Podczas dziesiątej konferencji SES Industry Days w Luksemburgu, konsorcjum SES oraz firma LG Electronics zademonstrowały transmisję audycji w najnowocześniejszej technologii 4K High Frame Rate (HFR).
20.05.20171
Nowe funkcje systemowe Xbox już dostępne dla użytkowników

Nowe funkcje systemowe Xbox już dostępne dla użytkowników

Microsoft poinformował o udostępnieniu społeczności graczy aktualizacji systemowej dla konsoli Xbox One. Nowe funkcje usługi sieciowej na konsolach Xbox One, dostępne wcześniej dla wybranych członków programu Xbox Insider, obejmują m.in. wprowadzenie systemu rozgrywek sieciowych Arena na konsolach Xbox One i komputerach z systemem Windows 10 w grze Killer Instinct
18.05.20173
Banki coraz częściej wykorzystują rozszerzoną i wirtualną rzeczywistość

Banki coraz częściej wykorzystują rozszerzoną i wirtualną rzeczywistość

Nowe technologie sprzyjają rozwojowi nowych usług i produktów w bankowości. Takie rozwiązania jak biometria czy sztuczna inteligencja stają się już standardem. Banki coraz chętniej sięgają też po wirtualną i rozszerzoną rzeczywistość (VR i AR), m.in. do promocji swoich produktów.
18.05.20170
Lenovo i Google współpracują przy autonomicznych goglach Daydream VR

Lenovo i Google współpracują przy autonomicznych goglach Daydream VR

Lenovo i Google ponownie ze sobą współpracują, tym razem przy nowym produkcie do wirtualnej rzeczywistości (VR), który zapewni wciągającą rozrywkę dla każdego.
17.05.20170
Za mandat zapłacimy kartą. Uwaga na "koszty bankowe"

Za mandat zapłacimy kartą. Uwaga na "koszty bankowe"

Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy, który pozwoli na opłacanie mandatów przy użyciu karty płatniczej.
17.05.20175
Użytkownicy mają coraz większy wpływ na kształt nowych mediów. Oczekują wygody

Użytkownicy mają coraz większy wpływ na kształt nowych mediów. Oczekują wygody

Cyfrowa rewolucja spowodowała, że użytkownicy mają coraz większy wpływ na kształt nowych mediów. W ocenie ekspertów media powinny się skupić na tworzeniu wartościowych i przydatnych treści oraz rozwijać kanały cyfrowe, aby zapewniać czytelnikom dostęp do nich z każdego miejsca i o każdej porze.
16.05.20170