Łukasz Szewczyk14.11.2012 (23:47)1 komentarz

Vivid Games: 90 proc. wzrost sprzedaży. Premiera Real Boxing

Gra Real Boxing zadebiutuje w czwartek (15 listopada 2012 roku) w sklepie Apple AppStore. Wpływy z dystrybucji flagowego produktu będą miały zasadnicze odzwierciedlenie w wynikach. Po trzech kwartałach 2012 roku przychody ze sprzedaży Vivid Games wyniosły 2,47 mln zł.
Vivid Games: 90 proc. wzrost sprzedaży. Premiera Real Boxing
Po blisko pół roku pracy, zaangażowaniu 25 osób, zakończyliśmy prace nad Real Boxing. Udało nam się stworzyć jedną z najbardziej zaawansowanych technologicznie gier mobilnych na świecie - podsumowuje Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games
Real Boxing to symulator walki bokserskiej. Gra zapewnia rozrywkę na najwyższym poziomie, m.in. dzięki funkcji stylizacji i rozbudowy umiejętności postaci, możliwości wyboru miejsca walki i przeciwnika, a także trybu online, który pozwala na stoczenie pojedynku z dowolnie wybranym graczem na świecie. Dodatkowo, gra wprowadza innowacyjny system sterowania postacią dzięki wykorzystaniu kamery urządzenia mobilnego, a także gry na ekranie telewizora. W pierwszej kolejności dostępna będzie na urządzenia z systemem Apple iOS (iPhone, iPad, iPod).Projekt kosztował Vivid Games blisko 1 mln zł. To dotychczas najdroższa produkcja w historii firmy.

Real Boxing to jedna z nielicznych gier mobilnych dostępnych na rynku, o tak wysokich walorach wizualnych oraz bogatej zawartości. Dlatego została już doceniona zarówno przez Apple, jak i twórcę technologii - firmę Epic Games. Wsparcie takich partnerów przyczynić się może do jeszcze większego sukcesu komercyjnego - tłumaczy Kościelny
Nie chce wypowiadać się na temat szacowanych wpływów ze sprzedaży. Cena gry wynosić będzie 4,99 USD.Wielkość sprzedaży Real Boxing będzie miała wpływ na wyniki spółki za 2012 r. Po trzech kwartałach br. przychody Vivid Games wyniosły 2,47 mln zł i były o 90% wyższe niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. W samym trzecim kwartale sprzedaż zwiększyła się o 70%.
Warto podkreślić, że w wynikach tych nie mają jeszcze odzwierciedlenia wpływów ze sprzedaży tytułów, nad którymi prace zakończyliśmy w trzecim kwartale, a weszły do sprzedaży już w październiku jak BMX Jam czy Gyro - podkreśla prezes
Na poziomie operacyjnym, Vivid Games zanotował po trzech kwartałach 213 tys. zł straty. Wynika ona z wysokich nakładów na promocję i marketing spółki. Vivid Games zintensyfikował działania związane z rozpoznawalnością marki, zwłaszcza na rynkach zagranicznych. Prognozy spółki na ten rok zakładają wypracowanie przychodów ze sprzedaży na poziomie 5 mln zł i 0,7 mln zł zysku netto.
Vivid Games

Komentarze (1 - 1 z 1)

oj moim zdaniem przełoży się to na spory dysk, już teraz gierka cieszy się dużą popularnością w app store i bardzo ją promują także wszystko jest na dobrej drodze żeby stała się hitem
 0