Łukasz Szewczyk16.05.2013 (10:04)28 komentarzy

Szef Orange: Dobry start Nju Mobile. Namieszaliśmy na rynku (wideo)

Nju Mobile zamieszało na rynku i tego właśnie oczekiwaliśmy - mówi Maciej Witucki, prezes Orange Polska, do której należy nowa telefonia komórkowa. Marka zadebiutowała na rynku pod koniec kwietnia. Ma być alternatywą przede wszystkim dla Play, czwartego operatora, który dotąd na rynku postrzegany był jako najtańszy operator.
Nju.mobile ma rywalizować z pozostałymi sieciami komórkowymi o klienta, dla którego najważniejsze są niskie koszty i proste rozwiązania. Kluczową grupą odbiorców mają być osoby w wieku od 16 do 36 lat, którzy stawiają na elastyczną ofertę. Chcą płacić mało, nie wiążąc się przy tym z operatorem długimi umowami.
Pojawiła się alternatywa dla klientów, którzy szukają tanich rozwiązań. To oferta dla ludzi, którzy szukają najniższych cen, są ludźmi młodymi, nie mają jeszcze własnego mieszkania, internetu stacjonarnego czy telewizji, w związku z czym chcą tylko najtańsze komórki - mówi Agencji Informacyjnej Newseria Maciej Witucki, prezes Telekomunikacji Polskiej


Zarząd Grupy TP ma nadzieję, że nowa oferta skusi abonentów, związanych dotychczas z innymi sieciami.
Dotąd percepcję taniego operatora miał czwarty operator - mówi Witucki
Czwarty, czyli P4, właściciel sieci Play. Władze TP nie ukrywają, że to właśnie Play ma najbardziej odczuć obecność nowej marki na rynku, a oferta nju.mobile przekonać do siebie klientów, związanych dzisiaj z tą firmą. Na razie nie wiadomo oficjalnie, ile osób zdecydowało się skorzystać z usług nowej sieci.
Myślę, że konkretne liczby będziemy podawali dopiero razem z wynikami II kwartału. Przede wszystkim jestem zadowolony z tego, że ta oferta się pojawiła i że pojawiła się natychmiast w sklepach, a nie najpierw na portalach czy w gazetach. Minęły już dwa tygodnie i nie ma kopii oferty nju.mobile na rynku - zaznacza prezes TP, dodając, że jest zadowolony z debiutu
NJU.mobile to oferta zarówno na kartę jak i na abonament. Pierwsza rozliczana jest w oparciu o cennik, a w ramach oferty abonamentowej można dzwonić i SMS-ować do wszystkich sieci już za 29 złotych

Komentarze (1 - 10 z 28)

Mogliby podać jakieś cyfry: ile przeszło z Orange na kartę, ilu nowych itp :)
 6  
"NJU.mobile to oferta zarówno na kartę jak i na abonament.
Pierwsza rozliczana jest w oparciu o cennik, a w ramach oferty abonamentowej można dzwonić i SMS-ować do wszystkich sieci już za 29 zł."

... w "NJU z rachunkiem" dzwonienie na fulla jest za 29 zł, a SMS-y (i MMS-y) na fulla są po 9 zł, więc razem wychodzi 38 zł.
 6  
Strasznie irytują mnie reklamy nju mobile... :[

Mega głupie :[
 11  
Niech zmienią te reklamy w TV bo jak je widzę to mam ochotę wywalić telewizor przez okno...
 7  
Treść komentarza może zawierać obraźliwe słowa - kliknij by wyświetlić.
Nie głupsze, niż te z heyah " Ty będziesz złoty, bo się zlałeś z galoty".
Debilne treści reklam są dostosowane do potencjalnego odbiorcy-debila, który się porechocze i poleci po startówkę.
 20  
Wszystko fajnie i tanio trochę gorzej jeśli chodzi o obsługę . Mam pytanie do [email protected] dlaczego nie napiszecie że kontakt z biurem obsługi wedle strony z ninju kosztuje codziennie 8-20, koszt 5zł brutto za połączenie, opłata doliczana do faktury. Oficjalna informacja z ich strony . To trochę będzie utrudniać kontakt z biurem obsługi czyż nie ?
 8  
Rozumiem że sieć ma być tania to trzeba zaoszczędzić na obsłudze ale te 5 zeta to lekka przesada dzisiaj social media mogą wiele wskórać i przyciąć nosa nie jednej firmie zobaczymy co na to użytkownicy njumobile.
 6  
irytująca reklama!!!
 3  
Nie ważne jaka jest reklama ważne żeby było tanio
 4  
Za kontakt z BOK-iem sie placi 5zl za polaczenie?
 4