Łukasz Szewczyk16.05.2013 (10:20)46

Nju Mobile: Walczymy z nieuczciwymi klientami. Nasza oferta wciąż nie skopiowana.

Orange Polska ostrzega, że będzie blokować nieuczciwych użytkowników oferty Nju Mobile, którzy wykorzystują tanią ofertę do nakręcania sztucznego ruchu. Dodatkowo operator podkreśla, że mimo nowych ofert konkurencji na rynku mechanizm Nju Mobile wciąż nie został skopiowany.

Przejdź do artykułu

Komentarze (11 - 20 z 46)

ale ty głupi jesteś ugodę + kasę to ty będziesz bulił
 1  
Nielimitowane połączenia to BAJKA! Jak można pisać coś takiego jak kupiłem starter za 5zł - uruchomiłem no limit też trzeba doładować za 5zł i po dobie rozmów z 1 nr - potrzebowałem porozmawiać z t-mobile. Otrzymałem sms: "W związku z naruszeniem PKT 5.1. Regulaminu oferty nju na kartę wypowiadamy umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych. LUDZIE przecież pod: "5.1. nie generować sztucznego ruchu telekomunikacyjnego, to jest w szczególności ruchu nie służącego wymianie informacji, ruchu, którego wyłącznym celem jest uzyskiwanie pewnej puli (liczby lub czasu trwania) połączeń telekomunikacyjnych zarówno w sieci nju mobile jak i pomiędzy siecią nju mobile, a innymi sieciami telekomunikacyjnymi;" można podpiąć wszystko. Nadmienię że między połączeniami były przerwy! Dzwoniłem w tym czasie na kilka innych nr gdzie połączenia były po około 1 minuta - może było ich z 5. Czy Nju-Orange myśli że ktoś to włącza na cały dzień + aktywacja = 4 zł żeby nie rozmawiać - chyba właśnie po to żeby połączenia trwały godzinami! Zabrali mi przy tym 6 zł jakie zostało na kolejne dni po aktywacji usługi "do wszystkich". Pal sześć te pieniądze - nie o to tu chodziło. Zrobiłem szybki test i już wiem że ze swoim złotym nr nigdzie się nie ruszam - nie do Orange! Zostaję w PLAY. tam mam połączenia w sieci za darmo i nikt mnie nie wyłącza. Nie mogę sobie na to pozwolić!!
 5  
Mi się ich oferta podoba i prawdopodobnie przejdę do nich niebawem.Stacjonarkę też przenoszę teraz do NOM-u. Trzeba szukać oszędności w czasach kryzysu ;)
 0  
"Rzecznik pomarańczowego operatora uspakaja jednak, że uczciwi klienci nie mają powodów do obaw."

DOBRA SCIEMA, JAK KTOS DUZA GADA BLOKUJA JAK LECI I CHYBA TYLKO CZEKAJA NA ODWOLANIA 2 KARTY ZABLOKOWANY POMIMO ROZMOW po 3-4 h dziennie - NIE NABIJANIE MINUT NORMALNE ROZMOWY !!
 0  
Nie wiem, czy ktoś to zauważył, ale według mnie sieć, która walczy z klientem- i to pod ABSOLUTNIE DOWOLNYM pretekstem- powinna sprzedawać "usługi" nie w salonie, a w chlewie - bo taki jej poziom. Kolejna żenada w wykonaniu Orange- nic nowego.
 3  
niech lepiej orange popracuje nad zasiegiem !
 1  
W ramach Oferty Abonent zobowiązuje się:
5.1. nie generować sztucznego ruchu telekomunikacyjnego, to jest w szczególności ruchu nie służącego
wymianie informacji, ruchu, którego wyłącznym celem jest uzyskiwanie pewnej puli (liczby lub czasu trwania)
połączeń telekomunikacyjnych zarówno w sieci nju mobile jak i pomiędzy siecią nju mobile, a innymi sieciami
telekomunikacyjnymi;
5.2. nie używać karty SIM w celu prowadzenia działalności gospodarczej polegającej na masowym wykonywaniu
połączeń telefonicznych, tzw. rozwiązań „call center”;
5.3. nie używać karty SIM w systemach i urządzeniach służących do zautomatyzowanego przesyłania danych
pomiarowych lub zdalnego sterowania, w tym w systemach monitoringu osób, budynków, pojazdów (tzw.
rozwiązania telemetryczne) lub do generowania ruchu maszynowego (ruchu typu „maszyna do maszyny” lub
„maszyna do Abonenta”);
 0  
5.4. nie używać Karty SIM do rozsyłania dużej ilości informacji o jednakowej treści, w szczególności informacji
przeznaczonych bezpośrednio lub pośrednio do promowania towarów, usług lub wizerunku Abonenta,
a także służących do osiągnięcia efektu handlowego.
6. PTK Centertel zastrzega sobie prawo do natychmiastowego ograniczenia świadczenia usług w przypadku
stwierdzenia któregokolwiek z zachowań opisanych w pkt 5 oraz gdy do PTK Centertel wpłyną skargi innych
Abonentów w związku z otrzymywaniem SMS-ów SPAMów z numeru Abonenta.
7. PTK Centertel zastrzega sobie prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy w przypadku stwierdzenia
któregokolwiek z zachowań opisanych w pkt 5 i 6.
 0  
więc teraz w razie blokady jak udowodnić że użytkowało się numer normalnie i jest ona bezpodstawna?? bo raczej będzie to bardzo trudne... więc pieniądze wyrzucone w błoto...
 0  
popieram mnie też zablokowali za rzekome złamanie regulaminu...
tylko mnie za:
5.2. nie używać karty SIM w celu prowadzenia działalności gospodarczej polegającej na masowym wykonywaniu
połączeń telefonicznych, tzw. rozwiązań „call center”;

dlatego że zadzwoniłem do kilku znajomych pod rząd w krótkim odstępie czasu...
ale nikt nie pochełpił się żeby sprawdzić czy będę dzwonił do różnych numerów czy do mniej więcej tych samych...
lipa... pic na wodę... fotomontarz...
 1