13.01.2017 (17:11)30 komentarzy
Netia z samodzielną ofertą telefonii komórkowej. No limit od 19,90 zł
Sieć Netia zaprezentowała nową ofertę swoich usług mobilnych. Od teraz operator wychodzi na rynek z prostymi abonamentami mobilnymi bez telefonu (SIM Only) sprzedawanymi oddzielnie. Usługi dostępne są na terenie całego kraju.
W taryfie za 19,90 zł miesięcznie użytkownicy otrzymuje nielimitowane połączenia telefoniczne na numery stacjonarne i komórkowe w Polsce. Wielkość pakietu danych to 2 GB. Koszt jednego SMS-a wynosi 0,20 zł, natomiast MMS to koszt 0,50 zł.
Umowa zawierana jest na okres sześciu miesięcy, po czym przechodzi na czas nieokreślony, przy czym ceny pozostają bez zmian. Obowiązuje jednorazowa opłata aktywacyjna w wysokości 29 zł. Karta SIM wraz z dokumentami jest bezpłatnie wysyłana do klienta kurierem.
Istnieje możliwość przeniesienia numeru z dowolnej sieci komórkowej (MNP), zarówno z usługi abonamentowej, jak i zarejestrowanej karty pre-paid.
- Nasze usługi mobilne zostały bardzo dobrze przyjęte. W połowie ubiegłego roku świętowaliśmy pozyskanie 100-tysięcznego Klienta. Dlatego zdecydowaliśmy się na wyjście z tą atrakcyjną ofertą również do klientów, którzy są poza zasięgiem naszych sztandarowych usług tj. szybki, stacjonarny internet czy Telewizja Osobista - powiedział Michał Zawadzki, Dyrektor Marketingu i Rozwoju Biznesu rynku B2C w Netii.
Z kolei w pakiecie za 29,90 zł siec Netia, oprócz nielimitowanych połączeń telefonicznych na numery stacjonarne i komórkowe oferuje dodatkowo nielimitowane SMS-y i MMS-y, a pakiet danych wzrasta do aż 8 GB.
Umowa zawierana jest na okres sześciu miesięcy, po czym przechodzi na czas nieokreślony, przy czym ceny pozostają bez zmian. Obowiązuje jednorazowa opłata aktywacyjna w wysokości 29 zł. Karta SIM wraz z dokumentami jest bezpłatnie wysyłana do klienta kurierem.
Istnieje możliwość przeniesienia numeru z dowolnej sieci komórkowej (MNP), zarówno z usługi abonamentowej, jak i zarejestrowanej karty pre-paid.
- Nasze usługi mobilne zostały bardzo dobrze przyjęte. W połowie ubiegłego roku świętowaliśmy pozyskanie 100-tysięcznego Klienta. Dlatego zdecydowaliśmy się na wyjście z tą atrakcyjną ofertą również do klientów, którzy są poza zasięgiem naszych sztandarowych usług tj. szybki, stacjonarny internet czy Telewizja Osobista - powiedział Michał Zawadzki, Dyrektor Marketingu i Rozwoju Biznesu rynku B2C w Netii.
Komentarze (1 - 10 z 30)