Łukasz Szewczyk11.04.2017 (13:56)2 komentarze

Płatności smartfonem w placówkach Poczty Polskiej

Poczta Polska wdrożyła dla swoich klientów opcję płatności za pomocą telefonu przy użyciu systemu płatności BLIK. Każdy posiadacz smartfona z aplikacją mobilną swojego banku z funkcją BLIK może zapłacić za towary i usługi zakupione w pocztowej placówce.
BLIK
Z końcem lutego Poczta Polska rozpoczęła wdrożenie w ponad 4600 placówkach sieci własnej możliwość płatności z wykorzystaniem bankowej aplikacji z funkcją BLIK za towary i usługi zakupione w placówkach pocztowych. Nowa opcja płatności była wdrażana sukcesywnie i dzisiaj jest już dostępna we wszystkich placówkach wyposażonych w terminale POS.
Do skorzystania z oferty handlowej placówek pocztowych wystarczy posiadanie dowolnego modelu smartfona z aplikacją mobilną swojego banku z funkcją BLIK. Dzięki niej można dokonać płatności bez posiadania przy sobie gotówki, czy karty płatniczej. W celu realizacji płatności klient powinien poinformować sprzedawcę, że chce zapłacić za pomocą BLIKA, odczytać kod BLIK w aplikacji swojego banku i wprowadzić go na terminalu, a następnie zatwierdzić płatność w aplikacji mobilnej w swoim telefonie.

BLIKA w swoich aplikacjach bankowych aktywowało już prawie 3,5 miliona osób, a od momentu uruchomienia systemu dokonano nim już ponad 10 milionów transakcji. BLIKIEM można płacić niemal we wszystkich polskich sklepach internetowych, wypłacać gotówkę z większości bankomatów, realizować natychmiastowe przelewy na numer telefonu w pięciu bankach, płacić w ponad 170 tysiącach terminali POS, w biletomatach komunikacji miejskiej, a nawet podczas rozmowy z konsultantem na infolinii.

Komentarze (1 - 2 z 2)

A Peopay nie zadziała?
 2  
100 lat za murzynami w Afryce płacą komórką w byle sklepie.
 1