Łukasz Szewczyk27.09.2017 (14:14)7 komentarzy

UPC wdraża CallPage i przyspiesza telefoniczny kontakt z klientami

UPC Polska wprowadza kolejne rozwiązanie mające na celu usprawnienie kontaktu z klientami. Na stronie internetowej dostępny jest już moduł do zamawiania rozmowy z konsultantem UPC. Narzędzie dostarczył CallPage - zwycięzca 4.edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw.
Siedziba UPC
CallPage to udogodnienie dla osób, które preferują kontakt telefoniczny z konsultantem, ale nie chcą czekać na połączenie na infolinii. Zamiast tego, wpisują swój numer w pojawiającym się na stronie okienku, a konsultant dzwoni do nich sam. Autorzy rozwiązania wygrali czwartą edycję programu Think Big. UPC dostrzegło w ich pomyśle największy potencjał biznesowy oraz harmonię z kierunkiem rozwoju firmy.
- Niezmiernie nas cieszy, że zadeklarowane po zwycięstwie w programie Think Big zaproszenie do współpracy, przełożyło się na realny, biznesowy projekt. Nasze narzędzie zwiększa konwersję na stronie nawet o 75%, pomaga w domykaniu sprzedaży i zwiększa satysfakcję klientów, którzy dzięki widgetowi mogą szybko i wygodnie skontaktować się z firmą. Wierzę, że UPC szybko odczuje pozytywne następstwa rozwiązania CallPage - mówi Ross Knap, CEO CallPage. - CallPage to gotowe rozwiązanie służące naszym klientom, ale też wspierające sprzedaż. Dlatego zdecydowaliśmy o jego wprowadzeniu na stronie internetowej - dodaje mówi Agnieszka Zawistowska, Dyrektor UPC Biznes.

Jak działa CallPage? CallPage to nowe narzędzie na stronie internetowej UPC Polska i UPC Biznes umożliwiające natychmiastowe oddzwonienie do osób zainteresowanych ofertą firmy. System, po wykryciu potencjalnego klienta, wyświetla pop-up z propozycją darmowego połączenia, a następnie łączy użytkownika z dyspozycyjnym pracownikiem w ekspresowym tempie, około 28 sekund. Narzędzie znacząco wpływa na poziom komfortu klientów, którzy sami mogą także wybrać dogodny dla siebie moment na bezpośredni kontakt z konsultantem UPC, wpisując preferowaną datę i godzinę w okienku pojawiającym się na stronie internetowej.

Komentarze (1 - 7 z 7)

A kiedy nowe programy w UPC? Zastój macie od kilku lat ....
Zlewacie klientów całkowicie swoją ofertą telewizyjną.
 13  
Do potencjalnego klienta oddzwonią natychmiast. Ale jak będzie już klientem, to aby połączyć się z konsultantem, to trzeba czekać wieczność. O ich czacie nawet nie wspominam, bo zacząć rozmowę to cud...
 14  
Nawet jak się połączysz, to powtarzają mantrę : "nie można, nie ma, nie da rady"
 13  
Nawet jak się połączysz, to powtarzają mantrę : "nie można, nie ma, nie da rady"
Za to ich kocham. "Nie można, nie dla pana, nie widzę w systemie" ;)

Hahahahahah
 8  
Ciągle wprowadzają jakiś badziew a nie konkrety... Kiedy będą NOWE KANAŁY? Konkurencja odjeżdża z ofertą TV....

kiedy doczekamy się m.in Canal+NOW, AMC, Bollywood, H2, VH1 Classic, Eska Rock TV, Polsat Doku, Polsat Sport Fight, FightBox, DocuBox, Redlight HD, ZestTV, E-Sport HD, 2x2, Nickelodeon HD, Cbeebies, Duck.TV, TBN Polska ?????????

kiedy całkowita podmiana (tam gdzie to możliwe) na HD kanałów już będących w ofercie?

kiedy uporządkowanie pakietu "eXtra" czyli wywalenie do normalnych pakietów Nautical Channel, Ginx Esports TV oraz Motowizji a także uzupełnienie paczki o kanały erotyczne w HD???


Czy ktoś myśli o konkretach w tym UPC czy zajmują się tylko takimi pseudonowinkowymi bzdurami????? Kogo obchodzi jakiś CallPage jak oferta (czyli to co najważniejsze) kuleje?
 16  
Jak długo będą trwały prace nad poprawnym oprogramowaniem do dekodera horizon?
Do końca świata i jeden dzień dłużej.
 8  
"konwersję na stronie"? Konwersję czego na co? Jakiś bełkot.
 2