27.09.2017 (14:14)7 komentarzy
UPC wdraża CallPage i przyspiesza telefoniczny kontakt z klientami
UPC Polska wprowadza kolejne rozwiązanie mające na celu usprawnienie kontaktu z klientami. Na stronie internetowej dostępny jest już moduł do zamawiania rozmowy z konsultantem UPC. Narzędzie dostarczył CallPage - zwycięzca 4.edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw.
Fot. materiały prasowe
CallPage to udogodnienie dla osób, które preferują kontakt telefoniczny z konsultantem, ale nie chcą czekać na połączenie na infolinii. Zamiast tego, wpisują swój numer w pojawiającym się na stronie okienku, a konsultant dzwoni do nich sam. Autorzy rozwiązania wygrali czwartą edycję programu Think Big. UPC dostrzegło w ich pomyśle największy potencjał biznesowy oraz harmonię z kierunkiem rozwoju firmy.
Jak działa CallPage? CallPage to nowe narzędzie na stronie internetowej UPC Polska i UPC Biznes umożliwiające natychmiastowe oddzwonienie do osób zainteresowanych ofertą firmy. System, po wykryciu potencjalnego klienta, wyświetla pop-up z propozycją darmowego połączenia, a następnie łączy użytkownika z dyspozycyjnym pracownikiem w ekspresowym tempie, około 28 sekund. Narzędzie znacząco wpływa na poziom komfortu klientów, którzy sami mogą także wybrać dogodny dla siebie moment na bezpośredni kontakt z konsultantem UPC, wpisując preferowaną datę i godzinę w okienku pojawiającym się na stronie internetowej.
- Niezmiernie nas cieszy, że zadeklarowane po zwycięstwie w programie Think Big zaproszenie do współpracy, przełożyło się na realny, biznesowy projekt. Nasze narzędzie zwiększa konwersję na stronie nawet o 75%, pomaga w domykaniu sprzedaży i zwiększa satysfakcję klientów, którzy dzięki widgetowi mogą szybko i wygodnie skontaktować się z firmą. Wierzę, że UPC szybko odczuje pozytywne następstwa rozwiązania CallPage - mówi Ross Knap, CEO CallPage. - CallPage to gotowe rozwiązanie służące naszym klientom, ale też wspierające sprzedaż. Dlatego zdecydowaliśmy o jego wprowadzeniu na stronie internetowej - dodaje mówi Agnieszka Zawistowska, Dyrektor UPC Biznes.
Jak działa CallPage? CallPage to nowe narzędzie na stronie internetowej UPC Polska i UPC Biznes umożliwiające natychmiastowe oddzwonienie do osób zainteresowanych ofertą firmy. System, po wykryciu potencjalnego klienta, wyświetla pop-up z propozycją darmowego połączenia, a następnie łączy użytkownika z dyspozycyjnym pracownikiem w ekspresowym tempie, około 28 sekund. Narzędzie znacząco wpływa na poziom komfortu klientów, którzy sami mogą także wybrać dogodny dla siebie moment na bezpośredni kontakt z konsultantem UPC, wpisując preferowaną datę i godzinę w okienku pojawiającym się na stronie internetowej.
Komentarze (1 - 7 z 7)
Zlewacie klientów całkowicie swoją ofertą telewizyjną.
Hahahahahah
kiedy doczekamy się m.in Canal+NOW, AMC, Bollywood, H2, VH1 Classic, Eska Rock TV, Polsat Doku, Polsat Sport Fight, FightBox, DocuBox, Redlight HD, ZestTV, E-Sport HD, 2x2, Nickelodeon HD, Cbeebies, Duck.TV, TBN Polska ?????????
kiedy całkowita podmiana (tam gdzie to możliwe) na HD kanałów już będących w ofercie?
kiedy uporządkowanie pakietu "eXtra" czyli wywalenie do normalnych pakietów Nautical Channel, Ginx Esports TV oraz Motowizji a także uzupełnienie paczki o kanały erotyczne w HD???
Czy ktoś myśli o konkretach w tym UPC czy zajmują się tylko takimi pseudonowinkowymi bzdurami????? Kogo obchodzi jakiś CallPage jak oferta (czyli to co najważniejsze) kuleje?
Do końca świata i jeden dzień dłużej.