13.07.2018 (15:43)11 komentarzy
UPC Polska: Ponad 0,5 mln użytkowników modemu Connect Box
Już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC korzysta z modemu Connect Box - informuje operator.
Connect Box w ofercie UPC Polska pojawił się dwa lata temu i został zaprojektowany przez inżynierów Liberty Global, spółki-matki UPC Polska, pracujących w centrum technologicznym firmy w Amsterdamie. Urządzenie wykorzystuje zaawansowaną technologię Smart Wi-Fi, aby zapewnić najbardziej optymalne połączenie z Internetem z każdego miejsca w domu. Gdy do sieci podłączonych jest wiele urządzeń, modem inteligentnie zarządza podziałem łącza i sprawia, że urządzenie znajdujące się na skraju zasięgu Wi-Fi nie zmniejsza przepustowości dla pozostałych, znajdujących się bliżej urządzeń. Bez tej funkcjonalności urządzenie znajdujące się najdalej, obniżałoby prędkość wszystkim pozostałym. Dodatkowo, aby zapewnić jeszcze lepsze połączenie, technologia Smart Wi-Fi przełącza urządzenia z sieci 2,4GHz na 5GHz, zawsze gdy tylko jest to możliwe.
- O niezawodności dostarczanego przez UPC Internetu świadczą niezależne pomiary, takie jak ogólnodostępny Speed Test. W rankingu dostawców Internetu za 2017 rok, UPC było numerem jeden w kategorii Wi-Fi, do czego przyczyniły się funkcjonalności Connect Box. Systematycznie rośnie też wskaźnik satysfakcji klientów z usług internetowych UPC. W badaniach NPS, klienci wskazują, że doceniają nie tylko wysoką prędkość Internetu, ale także jego stabilność i dobry zasięg Wi-Fi w całym mieszkaniu czy domu - mówi Jarosław Pijanowski, VP Sales and Care w UPC Polska.
Na całym świecie z Connect Box korzysta już 10 milionów klientów Liberty Global. Poza Europą, również w Ameryce Południowej i na Karaibach.
Ofertę uzupełniają Wi-Fi boostery - urządzenia do zwiększania zasięgu Wi-Fi dedykowane klientom mieszkającym w dużych mieszkaniach i domach jednorodzinnych, w których jest wiele pomieszczeń oraz potencjalnych przeszkód na drodze sygnału, np. grubych ścian.
- O niezawodności dostarczanego przez UPC Internetu świadczą niezależne pomiary, takie jak ogólnodostępny Speed Test. W rankingu dostawców Internetu za 2017 rok, UPC było numerem jeden w kategorii Wi-Fi, do czego przyczyniły się funkcjonalności Connect Box. Systematycznie rośnie też wskaźnik satysfakcji klientów z usług internetowych UPC. W badaniach NPS, klienci wskazują, że doceniają nie tylko wysoką prędkość Internetu, ale także jego stabilność i dobry zasięg Wi-Fi w całym mieszkaniu czy domu - mówi Jarosław Pijanowski, VP Sales and Care w UPC Polska.
Na całym świecie z Connect Box korzysta już 10 milionów klientów Liberty Global. Poza Europą, również w Ameryce Południowej i na Karaibach.
Komentarze (1 - 10 z 11)
Mam, używam, jestem zadowolony.
ja jestem zadowolony i o problemach to se popisz na branżowych forach
Czy Ty musisz za każdym razem pisać podobny komentarz na każdym portalu gdzie napiszę? Już ci na drugim portalu napisałem
Mixik
Ty nie jesteś jedynym użytkownikiem tego modemu ani jedynym czytelnikiem tego portalu więc proszę się powstrzymać od takich tekstów. Może innych to intereduje co? Nie musisz czytać moich tekstów i basta. No i dla Ciebie prędkość jest ważniejsza od pingów tak więc wszystko jasne
ROTFL Ciekawe kiedy ta wyboostowana cudka techniki naumie się chociaż boostować z 20 na 40 MHz w paśmie 2.4 GHz.