Łukasz Szewczyk13.07.2018 (15:43)11 komentarzy

UPC Polska: Ponad 0,5 mln użytkowników modemu Connect Box

Już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC korzysta z modemu Connect Box - informuje operator.
Modem Connect Box
Connect Box w ofercie UPC Polska pojawił się dwa lata temu i został zaprojektowany przez inżynierów Liberty Global, spółki-matki UPC Polska, pracujących w centrum technologicznym firmy w Amsterdamie. Urządzenie wykorzystuje zaawansowaną technologię Smart Wi-Fi, aby zapewnić najbardziej optymalne połączenie z Internetem z każdego miejsca w domu. Gdy do sieci podłączonych jest wiele urządzeń, modem inteligentnie zarządza podziałem łącza i sprawia, że urządzenie znajdujące się na skraju zasięgu Wi-Fi nie zmniejsza przepustowości dla pozostałych, znajdujących się bliżej urządzeń. Bez tej funkcjonalności urządzenie znajdujące się najdalej, obniżałoby prędkość wszystkim pozostałym. Dodatkowo, aby zapewnić jeszcze lepsze połączenie, technologia Smart Wi-Fi przełącza urządzenia z sieci 2,4GHz na 5GHz, zawsze gdy tylko jest to możliwe.
Ofertę uzupełniają Wi-Fi boostery - urządzenia do zwiększania zasięgu Wi-Fi dedykowane klientom mieszkającym w dużych mieszkaniach i domach jednorodzinnych, w których jest wiele pomieszczeń oraz potencjalnych przeszkód na drodze sygnału, np. grubych ścian.

- O niezawodności dostarczanego przez UPC Internetu świadczą niezależne pomiary, takie jak ogólnodostępny Speed Test. W rankingu dostawców Internetu za 2017 rok, UPC było numerem jeden w kategorii Wi-Fi, do czego przyczyniły się funkcjonalności Connect Box. Systematycznie rośnie też wskaźnik satysfakcji klientów z usług internetowych UPC. W badaniach NPS, klienci wskazują, że doceniają nie tylko wysoką prędkość Internetu, ale także jego stabilność i dobry zasięg Wi-Fi w całym mieszkaniu czy domu - mówi Jarosław Pijanowski, VP Sales and Care w UPC Polska.

Na całym świecie z Connect Box korzysta już 10 milionów klientów Liberty Global. Poza Europą, również w Ameryce Południowej i na Karaibach.

Komentarze (1 - 10 z 11)

Potwierdzam.
Mam, używam, jestem zadowolony.
 6  
Ciekawe ilu abonentów UPC wie o problemach z tym modemem wynikających z tego, że jest na nim chipset Intel Puma 6 (skoki pingów, DDoS i resety w określonych porach)? A tyle abonentów jest bo przecież nie ma alternatywy wśród modemów z UPC
 4  
Z modemu jestem zadowolony. Szkoda, że nie ma informacji ilu klientów jest niezadowolonych z dekoderów horizon.
 5  
MrPepka
ja jestem zadowolony i o problemach to se popisz na branżowych forach
 5  
Mrpepka, a kogo to obchodzi. Może ty masz problemy, ja korzystam od blisko 2 lat z 2 connectboxów w 2 mieszkaniach i jest elegancko. Net śmiga aż miło, nic się nie wiesza, nie resetuje, prędkości po wifi 5 ghz na maksymalnym dostępnym poziomie tyle ile w umowie i to nawet na drugim końcu mieszkania o pow 70m2.
 3  
Lakka laukka
Czy Ty musisz za każdym razem pisać podobny komentarz na każdym portalu gdzie napiszę? Już ci na drugim portalu napisałem
Mixik
Ty nie jesteś jedynym użytkownikiem tego modemu ani jedynym czytelnikiem tego portalu więc proszę się powstrzymać od takich tekstów. Może innych to intereduje co? Nie musisz czytać moich tekstów i basta. No i dla Ciebie prędkość jest ważniejsza od pingów tak więc wszystko jasne
 3  
Fakt bardzo dobrze działa. Jestem zadowolona
 0  
Niestety, UPC słynie z badziewnych modemów/routerów. Co gorsza, ten złom oferują także w ramach tzw. usług dla biznesu. I tu problem jest poważny, bo niestabilnie działające i wieszające się urządzenie skutecznie utrudnia pracę. A do tego oczywiście UPC zawsze twierdzi, że u nich wszystko świetnie działa.
 5  
/ Smart Wi-Fi przełącza urządzenia z sieci 2,4GHz na 5GHz, zawsze gdy tylko jest to możliwe. Ofertę uzupełniają Wi-Fi boostery [...] /


ROTFL Ciekawe kiedy ta wyboostowana cudka techniki naumie się chociaż boostować z 20 na 40 MHz w paśmie 2.4 GHz.
 0  
UPC parę dni temu zmieniła mi modem UBEE na grzejnik Connect Box.Stary modem miedzy 1-5 dniem każdego miesiąca od pół roku restartował się.Można by rzec teoria spiskowa.Wymiana polegała na ich zamianie i tu jest problem miejsce (tylko w poziomie) - technik tak se go położył - po kilku godzinach nie dało się go dotknąć.Mały klocek trochę pomógł ale to za mało.Wyłączenie zakresu wifi 5G to już tylko 39 stopni ciepła .Jakby tego było mało to jeszcze resetowanie ,zmniejszenie prędkości i tu UPC wysłało "specjalistę od pomiarów , regulacji i dostrojenia ",na pytanie czemu tego nie zrobił ten co zmieniał urządzenie .Bo to był tylko technik od wymiany ,a teraz przyjdzie specjalista od pomiarów - ten sam facet co zamieniał modemy i stwierdził że ze strony UPC jest ok a ja do rachunku dostanę dodatkową opłatę.-ZOBACZYMY - Reasumując chyba dodatkowo do modemu Connect Box muszę dokupić router ,a Connect Box przestawić tylko w modem i do klatki Faradaja (blokada ewentualnego UPC-wifi-free) tyle.
 0