Łukasz Szewczyk04.10.2018 (8:42)brak komentarzy

Apple Pay w PKO Banku Polskim

Klienci PKO Banku Polskiego i Inteligo korzystający z kart Visa i Mastercard mogą płacić zbliżeniowo z Apple Pay.
Bezpieczeństwo i prywatność danych to kluczowe elementy Apple Pay. Podczas płatności Apple Pay kartą debetową lub kredytową, ich numery nie są zapisywane ani w pamięci urządzenia, ani na serwerach Apple, ale zastępowane cyfrowym odpowiednikiem, tzw. tokenem, przypisanym do konkretnego urządzenia. Każda transakcja autoryzowana jest z użyciem jednorazowego, dynamicznego kodu bezpieczeństwa.
Aktywacja Apple Pay jest intuicyjna i szybka, a użytkownicy usługi mają dostęp do takich samych korzyści, jakie zapewnia im tradycyjne posługiwanie się kartami kredytowymi i debetowymi. W sklepach stacjonarnych Apple Pay działa z iPhonem SE, iPhonem 6 i nowszymi modelami oraz Apple Watch.

Płatności w aplikacjach i na stronach internetowych akceptujących Apple Pay są proste - wystarczy dotknąć czytnika Touch ID lub, w przypadku iPhone'a X, dwukrotnie nacisnąć boczny przycisk, a następnie spojrzeć na telefon, by potwierdzić transakcję poprzez Face ID. Nie ma potrzeby ręcznego wypełniania formularzy rejestracyjnych czy każdorazowego podawania danych karty i adresu dostawy. W aplikacjach i na stronach internetowych otwieranych przez przeglądarkę Safari można płacić z Apple Pay telefonem iPhone 6 i nowszymi modelami, iPhonem SE, iPadem Pro, iPadem (5. generacja), iPadem Air 2, oraz z iPadem mini 3 i nowszymi. Apple Pay działa również w przeglądarce Safari z komputerami Mac (z 2012 r. lub nowszymi, z systemem macOS Sierra) - płatność należy wtedy potwierdzić na telefonie iPhone 6 lub nowszym modelu albo Apple Watch - a także MacBook Pro, w których potwierdzenie płatności odbywa się za pomocą Touch ID.