Łukasz Szewczyk10.01.2019 (13:16)2 komentarze

Mobilna autoryzacja transakcji w Banku Millennium

Bank Millennium wprowadził Autoryzację Mobilną czyli nowy sposób zatwierdzania operacji realizowanych w serwisie bankowości internetowej Millenet. Dzięki nowemu rozwiązaniu operacje można potwierdzać wygodniej w aplikacji mobilnej Banku Millennium, bez potrzeby przepisywania haseł SMS.
Aplikacja mobilna Banku Millennium
Zatwierdzenie operacji za pomocą Autoryzacji Mobilnej jest proste. Klient loguje się do aplikacji mobilnej (PIN-em, odciskiem palca lub za pomocą FaceID), po czym na ekranie ze szczegółami operacji jednym kliknięciem zatwierdza operację. Przed autoryzacją widzi wszystkie szczegóły transakcji, a więc dużo więcej informacji niż w przypadku [email protected]ł SMS, ograniczonych strukturą wiadomości SMS.
Dodatkowo, klient ma możliwość kontroli wszystkich operacji autoryzowanych na swoim urządzeniu.

W aplikacji mobilnej w sekcji Ustawienia > Autoryzacja Mobilna prezentowana jest historia wszystkich autoryzacji mobilnych z ich statusem oraz czasem wykonania.

Aby korzystać z Autoryzacji Mobilnej, należy posiadać:
• dostęp do Millenetu ze zdefiniowanym numerem do [email protected]ł SMS;
• aktywną najnowszą wersję aplikacji mobilnej Banku Millennium na platformie Android lub iOS, która służy jako narzędzie do Autoryzacji Mobilnej.

Komentarze (1 - 2 z 2)

Powodzenia za granicą w krajach spoza UE. Koszty was zabiją.
 4  
jasne, zabją... bo akurat ktoś będzie wyjeżdżał poza UE, żeby przelewy sobie porobić...
 9