Łukasz Szewczyk14.03.2019 (15:59)4

Wiceprezes Orange: Klienci coraz chętniej łączą usługi telekomunikacyjne w pakiety

Z danych UKE wynika, że sprzedaż pakietów usług to jeden z najszybciej rosnących segmentów rynku telekomunikacyjnego. W Polsce nasycenie usługami łączonymi jest wciąż na niskim poziomie i wynosi ok. 30 proc. Dlatego wciąż ma ogromny potencjał wzrostu, tym bardziej że zainteresowanie klientów usługami pakietowymi jest coraz większe. Osiągnięcie 80 proc. nasycenia jest możliwe - podkreśla wiceprezes Orange Polska.

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 4 z 4)

Nie cierpię pakietów.
Miałem w Vectrze pakiet telewizyjny platynowy i jakieś 150 kanałów, z czego oglądałem 12.
Moja cierpliwość się skończyła.
Zrezygnowałem.
Nie będę płacił za 138 kanałów, których nie oglądam.
Teraz mam naziemną i internet i jestem zadowolony,
 4  
Pan vice prezes mam wrażenie postanowił zignorować trendy które na polskim rynku funkcjonują już ładnych parę lat. Poza tym ów trend obserwowany jest od pewnego czasu w Orange. Wiec już sam nie wiem o co chodzi.
 1  
Zrezygnowałem.
Nie będę płacił za 138 kanałów, których nie oglądam.
Teraz mam naziemną i internet i jestem zadowolony,
Pełna racja. Szybki internet minimum 120 - 150 Mb/s (za 40 - max. 50 PLN i bez żadnej łaski) + TV naziemna DVB-T (teraz 28 kanałów) i styka.
 3  
Jak głupek męczyłem się parę lat z N-ką. Dzieciaki z bajek wyrosły, Discovery to kanał głównie reklamowy, albo śmieciowy, teledyski są nadawane FTA, film jakiś się trafi raz na dwa tygodnie, pierdołowatych kanałów o niczym nie oglądam, a buliłem 74,00 zł co miesiąc. Teraz wziąłem najtańszy pakiet za 19,99 zł.
 3