Łukasz Szewczyk15.04.2019 (11:10)1 komentarz

Mobilny Viking w subskrypcji. "Stworzyliśmy ofertę, którą Vikingowie będą chcieli polecić znajomym"

Wprowadzenie oferty "Chill ON" opartej na subskrypcji to kolejny krok w ewolucji wirtualnego operatora komórkowego Mobile Vikings Polska.
- Pierwszym krokiem, jaki podjęliśmy, było gruntowne przebudowanie aplikacji mobilnej Viking App. W efekcie klienci otrzymali do dyspozycji wygodne narzędzie do kontroli stanu rachunku i zarządzania kontem - mówi Frank Bekkers, CEO Mobile Vikings Polska.
Oferta "Chill ON" jest dostępna w formie miesięcznej subskrypcji za 25 zł. W jej ramach klienci mają do dyspozycji nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y oraz pakiet 20 GB danych. Użytkownicy otrzymują również na start bonus w wysokości 10 zł do wykorzystania na dodatkowe usługi takie jak: roaming, połączenia międzynarodowe czy SMSy premium. Korzystanie z nich ułatwi inteligentny portfel - pierwsze tego typu rozwiązanie na rynku wyposażone w opcję automatycznego uzupełnienia środków.

- Już trzy lata temu jako pierwszy gracz na rynku udostępniliśmy klientom rozwiązanie nazwane przez nas "autodoładowaniem", które do realizacji comiesięcznych doładowań bez wysiłku użytkownika wykorzystuje jego kartę płatniczą. Dziś korzysta z niego aktywnie blisko 50 proc. "vikingów". Inteligenty portfel jest kolejnym krokiem ułatwiającym doładowanie konta i stanowi integralny element oferty 'Chill ON'. Jest to ważny wyróżnik naszej oferty, który będziemy sukcesywnie rozbudowywać, dodając do niego nowe usługi - wyjaśnia Frank Bekkers.

- Pracując nad parametrami 'Chill ON' kierowaliśmy się faktycznym użyciem usług przez naszych klientów. 97 proc. Vikingów zużywa mniej niż 20 GB miesięcznie - dodaje Frank Bekkers. - Wierzymy, że stworzyliśmy ofertę, którą polubią obecni vikingowie i którą będą chcieli polecić swoim znajomym, korzystając przy tym z benefitów naszego programu member get member - podsumowuje.

Mobile Vikings zadebiutował na polskim rynku pod koniec 2013 r. Firma systematycznie umacnia swoją pozycję w segmencie MVNO wdrażając innowacyjne usługi i rozwiązania nieobecne do tej pory na rynku. Znakiem rozpoznawczym Mobile Vikings są proste zasady i wysoka jakość usług, które pozwoliły firmie zbudować społeczność blisko 50 tys. lojalnych użytkowników i osiągnąć jedną z najniższych wartości wskaźnika odejść z ofert prepaid na polskim rynku.
Mobile Vikings

Komentarze (1 - 1 z 1)

Mobile Vikings to bardzo dobra sieć jestem u nich od początku i nie narzekam,tak trzymać i życzę jak najwięcej użytkowników.
 0  

Polecamy