Łukasz Szewczyk16.04.2019 (20:51)1 komentarz

Mobilna autoryzacja dostępna w PKO Banku Polskim

Klienci PKO Banku Polskiego i Inteligo mogą już korzystać z mobilnej autoryzacji. Od dziś wykonując np. przelewy w bankowości elektronicznej iPKO lub Inteligo, mogą je potwierdzać nawet jednym kliknięciem w aplikacji mobilnej.
Aplikacja mobilna PKO Banku Polskiego została dziś wzbogacona o funkcję mobilnej autoryzacji, która umożliwia potwierdzanie operacji zlecanych na przykład w systemie bankowości elektronicznej poprzez aplikację mobilną IKO. Klienci nie muszą przepisywać już jednorazowych kodów z SMSów - zamiast tego mogą potwierdzić operację w swoim telefonie.
- Aplikacja IKO od dawna jest czymś znacznie więcej niż jedynie narzędziem do płacenia czy wykonywania podstawowych operacji bankowych. Systematycznie wzbogacamy ją o dodatkowe funkcje ułatwiające codzienne bankowanie - nasi klienci mogą w IKO na przykład kupić ubezpieczenie podróżne, czasowo zablokować kartę czy łatwo i szybko zeskanować i zapłacić fakturę. Dziś IKO stało się też narzędziem autoryzacyjnym, które poprawia komfort i szybkość potwierdzania zlecanych w systemie bankowości elektronicznej operacji bankowych - podkreśla Radosław Janusz, kierownik Zespołu Bankowości Mobilnej w PKO Banku Polskim.

Funkcję mobilnej autoryzacji można włączyć zarówno z poziomu aplikacji IKO, jak i w serwisie bankowości internetowej iPKO lub Inteligo. Jest dostępna dla klientów korzystających z IKO na telefonach z systemami Android i iOS. Po zleceniu operacji, np. przelewu klient otrzyma powiadomienie z aplikacji mobilnej IKO. W zależności od typu operacji i kwoty można wówczas potwierdzić operację bezpośrednio w powiadomieniu push poprzez wybranie "zatwierdź" lub powiadomienie może przekierować do aplikacji IKO, w której operację zatwierdza się kodem PIN.

Dzięki mobilnej autoryzacji klienci mogą też korzystać z funkcji dwuetapowego logowania do systemu bankowości elektronicznej iPKO i Inteligo, która zwiększa bezpieczeństwo korzystania z tych systemów. Po włączeniu tej funkcji, każdorazowo podczas logowania do bankowości elektronicznej, oprócz podania standardowo hasła do iPKO/Inteligo, klient zatwierdza logowanie także w aplikacji mobilnej.

Komentarze (1 - 1 z 1)

Zatwierdza się PINem i to mnie wkurza.
W Revolut robię to skanerem palca.
 0