Łukasz Szewczyk26.06.2019 (10:25)2 komentarze

Nowa strategia T‑Mobile. Od operatora mobilnego do dostawcy usług telekomunikacyjnych i rozrywki

T‑Mobile dołącza do grona konwergentnych graczy na polskim rynku. Nowa strategia to efekt blisko dwuletniej transformacji firmy w obszarze innowacji technologicznych, jakości sieci, kultury organizacyjnej oraz budowania znakomitej obsługi klienta na każdym etapie.
Nowa strategia T‑Mobile. Od operatora mobilnego do dostawcy usług telekomunikacyjnych i rozrywki
- Świętujemy dziś strategiczną zmianę, do której przygotowywaliśmy się dwa lata. Przeszliśmy szereg zmian, które doprowadziły nas do pozycji najlepiej ocenianego przez klientów operatora w zakresie jakości sieci i oferowanych usług. Firmy, dla której jakość obsługi klienta stoi zawsze na pierwszym miejscu. Partnera, który oprócz usług mobilnych oferuje kompleksowe usługi konwergentne w jakości T‑Mobile. Dzisiaj otwieramy nowy sezon w historii T‑Mobile, w którym przestajemy być operatorem mobilnym, a stajemy się technologicznym partnerem naszych klientów - powiedział Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T‑Mobile Polska.
Debiutująca nowa oferta to odpowiedź na jedną z kluczowych potrzeb wyrażanych przez klientów, by otrzymać komplet usług telekomunikacyjnych od jednego zaufanego partnera. W tej właśnie roli - poprzez rozbudowę portfolio usług własnych, a także partnerstw z najlepszymi dostawcami treści i usług - chce występować T‑Mobile. Operator ułatwi klientom korzystanie z różnych kombinacji usług i możliwości opłacania wszystkiego w jednym rachunku.

Branża telekomunikacyjna wkroczyła w nową, dynamiczną fazę. Jej granice sięgają dziś już znacznie dalej niż jeszcze kilka lat temu i przenikają się m.in. z przemysłem rozrywkowym, medialnym czy technologicznym. Jak pokazują liczne badania rynkowe, stoją za tym czynniki takie jak:
• urządzenia mobilne, które stają się podstawowym środkiem dostępu do treści i usług,
• stałe połączenie urządzeń konsumentów do sieci oraz
• personalizacja usług.

Nowe technologie przyspieszyły proces konwergencji rynkowej, usługowej i technologicznej, zmieniając zasady, na jakich funkcjonował dotychczas rynek telekomunikacyjny. T‑Mobile odpowiada na ten trend, wcielając w życie nową, konwergentną strategię biznesową. Jej egzemplifikacją jest oferta Magenta 1 - pierwszy w historii operatora kompleksowy pakiet usług mobilnych, światłowodowych i rozrywki.

- Obecność na rynku telekomunikacyjnym to już za mało. Dziś stawiamy kolejny, milowy krok w naszej podroży operatora konwergentnego. Poprzez systematyczne rozwijanie i tworzenie nowych usług - w szczególności tych dla domu - chcemy stać się operatorem pierwszego wyboru dla polskich klientów - podkreśla Maierhofer. - W nowej ofercie stawiamy na staranny dobór produktów o najwyższej jakości. To kierunek, który swoimi działaniami podpowiadają nam sami klienci. Coraz częściej widzimy, że czują się przytłoczeni zbyt dużą liczbą ofert i usług. Poszukują przy tym produktów najwyższej jakości. Wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom, oferując klientom najlepiej wyselekcjonowane usługi z najwyższej półki. Jestem przekonamy, że pozwolą nam one konkurować na rynku usług konwergentnych z operatorami, którzy do tego wyścigu dołączyli przed nami - podsumowuje Maierhofer.

Nowa oferta T‑Mobile, przygotowana zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firm, pozwala łączyć w różnych kombinacjach usługi mobilne, internet dla domu (FMS), światłowód oraz rozrywkę. Dodatkowo zarówno dla klientów indywidualnych jak i przedsiębiorstw przygotowany został pakiet usług dodatkowych, które można swobodnie dołączać do wybranej oferty.

Komentarze (1 - 2 z 2)

U mnie netflix chodzi na okrągło, lte od timo mnie nie zawodzi, w sumie pakiet ipli sie tez przyda, na ten swiatlowowd to juz czkema od poczatku roku, przynajmniej wszystko bedzie na jednym rachunku.Mi akurat ta strategia pasuje.
 0  
Nowa strategia? :)
Może wreszcie kanały TV à la carte.
 0