Łukasz Szewczyk16.08.2019 (12:43)2 komentarze

Netia uruchomiła nową stronę internetową. "Użytkownik w centrum uwagi"

Telekomunikacyjna sieć Netia uruchomiła nową stronę internetową dla klientów indywidualnych. Nowa platforma została zaprojektowana w kompleksowym procesie badania potrzeb oraz zachowań użytkowników i wykorzystuje nowoczesne rozwiązania w zakresie zarządzania doświadczeniem w kanałach cyfrowych oraz rozwiązania e-commerce.
netiaPL
- Zupełnie nowy serwis internetowy Netii (www.netia.pl) jest już on-line. Serwis przeznaczony jest zarówno dla klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców oraz firm sektora SOHO (Small Office Home Office). Po wdrożeniu nowej struktury ofertowej, wprowadzeniu nowej strategii komunikacyjnej, pojawienie się nowej strony internetowej, jest realizacją kolejnego elementu strategii jaką realizujemy w obszarze klientów indywidualnych - powiedział Tomasz Dakowski, Dyrektor Generalny B2C w Netii.
Nowy serwis Netia.pl użytkownicy docenią za szatę graficzną, przejrzystą strukturę i pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Fundamentem prac nad nowym serwisem były szeroko zakrojone badania zachowań konsumenckich i wsparcie doświadczonego zespołu ekspertów firmy Symetria. Dzięki temu serwis jest zgodny z najnowszymi trendami, a na pierwszym miejscu stawia użytkownika i jego pozytywne doświadczenia, płynące z "podróży" po serwisie.

- Wdrożenie nowej platformy pozwoli nam jeszcze skuteczniej prezentować bogatą ofertę Netii, a naszym klientom ułatwi wybór. Nowa strona to nie tylko front zgodny z najnowszymi trendami, przystosowany do obsługi klientów niepełnosprawnych, to również zaawansowane narzędzia personalizacji i automatyzacji - powiedział Michał Trębicki, Szef eCommerce B2C w Netii.

Rozwiązanie, które bazuje na platformie Kentico, czołowego na świecie dostawcy systemów DXP (Digital Experience Platform), wdrożyła firma Infinity Group. Wdrożone rozwiązanie to CMS z rozbudowanymi funkcjami marketing automation i lead generation. W efekcie końcowym Netia pozyskała narzędzia, dzięki którym może szybko dostosowywać zawartość i kształt serwisu do indywidualnych potrzeb oraz prowadzić efektywną, spersonalizowaną komunikację oraz kompleksowo realizować kampanie marketingowe z wykorzystaniem zaawansowanych procesów marketing automation i lead generation.

- Zależało nam aby nasza nowa strona internetowa była dostępna dla klientów przed startem jesiennej oferty, która z całą pewnością zainteresuje nie tylko studentów, ale wszystkich którym zależy na szybkim internecie, bogatej ofercie TV oraz umowie na krótki okres - powiedział Tomasz Dakowski.

Komentarze (1 - 2 z 2)

Netia a co z rekompensatami ? coś cicho ... bo chcę wypowiedzieć umowę bez konsekwencji finansowych . Poprostu mam dość i chcę przejść do normalnego operatora IPTV z dobrym HD i UHD .
 6  
Warto zobaczyć, co tam ciekawego. :)
 2