02.10.2019 (14:16)10 komentarzy
Amazon Prime Video w ofercie T‑Mobile. Jaka cena?
T‑Mobile wprowadza do swojej oferty usługę Amazon Prime Video. To kolejna platforma wideo, którą operator włącza do starannie wyselekcjonowanej oferty rozrywkowej, rozwijając podejście oferowania klientom nie wszystkiego, co dostępne, ale tego, co najlepsze.
T‑Mobile rozszerza wachlarz rozrywki oferowanej w ramach ofert konwergentnych. Z początkiem października obecni i nowi klienci Magenty 1 lub innych usług mobilnych abonenci będą mogli subskrybować Amazon Prime Video i płacić za tę usługę na jednym rachunku T‑Mobile. Klienci będą mogli skorzystać z 7-dniowego okresu promocyjnego, a po aktywacji usługi uzyskać dostęp do Prime Video również za pośrednictwem dekodera T‑Mobile.
Klienci T‑Mobile będą mogli na bieżąco śledzić losy bohaterów produkcji Amazon Originals takich jak "Carnival Row", "Tom Clancy's Jack Ryan", "The Grand Tour", czy "The Boys", kupując Amazon Prime Video jako usługę dodaną.
Jaka cena?
Nowi Klienci serwisu Amazon Prime Video otrzymują bezpłatny 7-dniowy okres próbny. Po tym okresie korzystanie z serwisu Amazon Prime Video automatycznie staje się odpłatne i wówczas abonent będzie ponosił cykliczną opłatę promocyjną w wysokości 13 zł za 30 dni. Okres promocyjny będzie trwał do dnia 15.11.2019 r. włącznie. Od pierwszego pełnego cyklu 30-dniowego serwisu Amazon Prime Video, rozpoczynającego się po zakończeniu okresu promocyjnego, cena automatycznie ulegnie zmianie i będzie naliczana w wysokości 26 zł za 30 dni.
Operator planuje również stworzenie szerokiej gamy pakietów łączących Amazon Prime Video z innymi usługami telekomunikacyjnymi i rozrywkowymi. Nowa oferta wpisuje się w długofalową strategię firmy, w ramach której T‑Mobile będzie oferował klientom coraz szerszy zakres usług, ze szczególnym nastawieniem na rozwój produktów dla domu.
Wraz z dołączeniem do oferty treści wideo nowego partnera, T‑Mobile zadbał również o nowy interfejs swojego dekodera. Odświeżony panel użytkownika zapewnia bardziej intuicyjny dostęp do usług telewizyjnych i wideo, w tym Amazon Prime Video, Netflix, YouTube, platformy IPLA z kanałami telewizyjnymi oraz unikalny pakiet sportowy z IPLA SPORT i IPLA ELEVEN SPORTS. Odświeżone menu zawiera również nowe zakładki tematyczne takie jak "Sport" czy "Filmy i seriale". Klienci, którzy już zakupili urządzenie, jeszcze w październiku otrzymają informację o dostępnej aktualizacji urządzenia.
Dekoder wyposażono w Android TV oraz technologię 4K HDR z realistyczną głębią i bogactwem kolorów. Urządzenie może łączyć się z internetem poprzez Wi-Fi i obsługuje polecenia głosowe do uruchomiania aplikacji oraz wyszukiwania treści.
- Konsekwentnie rozwijamy naszą ofertę konwergentną o starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości. Decyzja o włączeniu Amazon Prime Video do naszej oferty była naturalną konsekwencją takiego podejścia. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że to właśnie T‑Mobile jako pierwszy operator w Polsce będzie zapewniał klientom dostęp do pełnej doskonałych produkcji biblioteki Amazon Prime Video - powiedział Frederic Perron, Członek Zarządu ds. rynku prywatnego w T‑Mobile Polska.
Klienci T‑Mobile będą mogli na bieżąco śledzić losy bohaterów produkcji Amazon Originals takich jak "Carnival Row", "Tom Clancy's Jack Ryan", "The Grand Tour", czy "The Boys", kupując Amazon Prime Video jako usługę dodaną.
Jaka cena?
Nowi Klienci serwisu Amazon Prime Video otrzymują bezpłatny 7-dniowy okres próbny. Po tym okresie korzystanie z serwisu Amazon Prime Video automatycznie staje się odpłatne i wówczas abonent będzie ponosił cykliczną opłatę promocyjną w wysokości 13 zł za 30 dni. Okres promocyjny będzie trwał do dnia 15.11.2019 r. włącznie. Od pierwszego pełnego cyklu 30-dniowego serwisu Amazon Prime Video, rozpoczynającego się po zakończeniu okresu promocyjnego, cena automatycznie ulegnie zmianie i będzie naliczana w wysokości 26 zł za 30 dni.
Operator planuje również stworzenie szerokiej gamy pakietów łączących Amazon Prime Video z innymi usługami telekomunikacyjnymi i rozrywkowymi. Nowa oferta wpisuje się w długofalową strategię firmy, w ramach której T‑Mobile będzie oferował klientom coraz szerszy zakres usług, ze szczególnym nastawieniem na rozwój produktów dla domu.
Dekoder T-Mobile
Dekoder wyposażono w Android TV oraz technologię 4K HDR z realistyczną głębią i bogactwem kolorów. Urządzenie może łączyć się z internetem poprzez Wi-Fi i obsługuje polecenia głosowe do uruchomiania aplikacji oraz wyszukiwania treści.
Komentarze (1 - 10 z 10)
Odświeżony panel użytkownika zapewnia bardziej intuicyjny dostęp do usług telewizyjnych i wideo, w tym Amazon Prime Video, Netflix, YouTube, platformy IPLA z kanałami telewizyjnymi oraz unikalny pakiet sportowy z IPLA SPORT i IPLA ELEVEN SPORTS."
.... i oglądanie tych wszystkich serwisów video będzie nielimitowane, w najlepszej jakości i w ramach opłacanych abonamentów sieci T-MOBILE ? :)
...