Łukasz Szewczyk21.07.2011 (15:51)20 komentarzy

T-Mobile sponsorem tytularnym Ekstraklasy - nowe logo

T-Mobile Ekstraklasa – tak od najbliższego sezonu, na mocy umowy pomiędzy Ekstraklasą a Polską Telefonią Cyfrową, operatorem sieci T-Mobile, będą nazywały się rozgrywki Ligi Zawodowej Piłki Nożnej. Umowa została zawarta na 2 lata. Operator planuje wspierać polską piłkę wykorzystując m.in. nowoczesne technologie.
W ramach umowy logo sieci T-Mobile zostało integralną częścią znaku graficznego T-Mobile Ekstraklasy. T-Mobile będzie również obecny na strojach wszystkich piłkarzy występujących w rozgrywkach Ekstraklasy, a także na bandach okalających murawę, stadionach, ściankach sponsorskich i innych elementach infrastruktury.
Zaangażowanie w wydarzenia sportowe jest jedną z podstawowych aktywności sponsoringowych i społecznych, jakie podejmuje T-Mobile na świecie, a teraz również w Polsce. – To dla nas powód do dumy, że możemy aktywnie się zaangażować w promowanie i rozwój najpopularniejszej w Polsce dyscypliny sportu. W tym celu wykorzystamy posiadane technologie, a także będziemy realizować przygotowywane programy– mówi Grzegorz Bors, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży PTC – T-Mobile stawia na zdrową rywalizację i fair play zarówno wśród zawodników, jak i szeroko rozumianej rzeszy kibiców piłki nożnej. Chcemy, aby każdy, kogo interesuje piłka nożna miał możliwość przeżywania niezwykłych emocji i dzielenia się nimi z rodziną i przyjaciółmi podczas meczów T-Mobile Ekstraklasy – dodaje Grzegorz Bors.

Zgodnie z umową część środków finansowych, jakie wniesie T-Mobile na rzecz Ekstraklasy i jej klubów zależeć będzie od czynników takich jak: popularność rozgrywek czy wizerunek Ligi. Sieć T-Mobile, niezależnie od działań typowo sponsoringowych zamierza aktywnie włączyć się w promowanie piłki nożnej i rozgrywek T-Mobile Ekstraklasy, wykorzystując nowoczesne technologie.

T-Mobile planuje umożliwić kibicom lepszy dostęp do informacji i materiałów poświęconych futbolowi. – Jestem przekonany, że T-Mobile Ekstraklasa to nie tylko zmiana w nazwie rozgrywek. Tę współpracę rozpoczynamy po to, by rozgrywki Ligi Zawodowej były jeszcze ciekawsze i barwniejsze, by rosły w siłę w każdym ich aspekcie. Nasze plany zakładają długofalową realizację wielu wspólnych projektów. Nie chcemy ograniczać się tylko do działań wynikających z umowy sponsorskiej – ocenia Andrzej Rusko, prezes Ekstraklasa S.A.

Komentarze (1 - 10 z 20)

Deutsche Telekom pcha kasę w gówno. Oby tak dalej
:D
 0  
poprzednio było orange ? :>
 0  
ahahahaha to chyba jakiś zart, to logo :D
 0  
hmm przecież literka T jest na końcu a nie na początku
ściema!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 1  
Logo tragedia aż zbiera się na wymioty gdy na niej popatrzeć dłużej niż kilka chwil, oczojebna zieleń i róż, fuuuj..
 1  
to logo jest skontrastowane za mocno. oryginalne logo t-mobile ekstrakasy jest mniej oczojebne
 0  
Haha te logo tragedia. Jak juz chcieli zrobic logo z T niechby je dopasowali kolorystycznie do sponosora, a tak nijak nie pasuje ten zielony. Fiolet az razi !!!
 0  
patrząc na logo proponuje zrobić pink ekstraklasę, będzie takie nawiązanie do poprzedników
 0  
@FazaFM,

otóż to, byłem pewien, że tak będzie. Kiedy kilka tygodni temu pokazano nowe logo, po czym ogłoszono, że T-Mobile zostanie sponsorem tytularnym wiedziałem, że władze ekstraklasy nie zrezygnują z pomysłu (a przy okazji nie zmarnują wydanych pieniędzy na nowy projekt).

Swoją drogą, już stare logo ekstraklasy było dużo lepsze od nowego. A obecne w połączeniu z tym feralnym różem to naprawdę jest stylistyczna katastrofa... :(
 0  
a domena t-mobile-ekstraklasa.pl nie kupiona
 0